Eee windows cd branden help A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo

Ik heb windows vista ultimate uit internet gedownload maar ik heb geen idee hoe ik die zou moette branden . weet er iemand die hoe da moet die mij dat stap per stap kan uitlegggen

Alvast bedankt vo u hulp . chikitazz...x

Hallo

Ik heb windows vista ultimate uit internet gedownload maar ik heb geen idee hoe ik die zou moette branden . weet er iemand die hoe da moet die mij dat stap per stap kan uitlegggen

Download IMGBurn(klik) -> Installeer het programma -> klik vervolgens op het mapje boven in het scherm van IMG Burn -> Zoek dan naar de .iso van je vista -> Druk dan op Burn to cd of dvd . wat er dan ook staat.

Download IMGBurn(klik) -> Installeer het programma -> klik vervolgens op het mapje boven in het scherm van IMG Burn -> Zoek dan naar de .iso van je vista -> Druk dan op Burn to cd of dvd . wat er dan ook staat.

Weet je toevallig van waar ik het windows vista kan downloaden...?

Hallo

je had vista toch al gedownloaded ? :confused:

Weet je toevallig van waar ik het windows vista kan downloaden...?

Hou wel rekening met de huisregels:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan