een 100 proc nieuwe schoone installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Hoi,

Ik wil thunderbird hélémaal nieuw installeren zonder gebruik te maken van nog bestaande.
Daarvan wil ik hem eerst helemaal schoonmaken.

Echt helemaal. Hoe krijg ik dat klaar.
Tot nu toe verwijzen ze steeds naar gearchiveerde gegevens.
Krijg die niet weg.......

Grt. Henk

Ik heb nog nooit eerder met Thunderbird gewerkt, maar is dat niet een kwestie van programma's in het config. scherm en daar TB verwijderen?
Daarna even checken in de map program files om eventueel achtergebleven mapjes handmatig verwijderen.
Daarna nog even Ccleaner d'r achteraan draaien om de nutteloze sleuteltjes te verwijderen.

Laatst bewerkt:
De jean is een vroege vogel (om 5:51 draai ik me nog eens om) maar heeft 100% gelijk: Revo Uninstaller.
Schermen even goed lezen de eerste keer en niet te snel klikken.

Laatst bewerkt:
De jean is een vroege vogel (om 5:51 draai ik me nog eens om) maar heeft 100% gelijk: Revo Uninstaller.
Schermen even goed lezen de eerste keer en niet te snel klikken.

5.51 is laat voor mij, sta meestal op rond 3.00 ... :d

deïnstalleer met revo uninstaller.

Een hele goede tip!
En daarbij misschien nog het register opschonen, want sommige zaken blijven echt achter in het register. Daar kan je eventueel RegCleaner, voor gebruiken of gewoon CCleaner.

Punt is alleen even dat TS niet heeft aangegeven hoe hij tot nu geprobeerd heeft het spul te verwijderen.

Een hele goede tip!
En daarbij misschien nog het register opschonen, want sommige zaken blijven echt achter in het register. Daar kan je eventueel RegCleaner, voor gebruiken of gewoon CCleaner.

dat wordt door revo ook verwijderd ...

Helpmij kan voor mij de pot op :( Hoe krijg ik SpyHunter nu van mijn systeem ??????????????
U wordt bedankt, die dit gisteren noemde.
Ga maar fietsen, verdomme !!!!!!!!!!!!!!!!!

Lol, heb je helemaal niet over gehad en dan klagen dat we niet kunnen helpen, weird.

En wat mensen hebben met dat er in het register dingen achterblijven van gedeïnstalleerde programma's, maakt geen hol uit dat het er nog regels in staat, tis een data base waaruit info wordt gehaald, buiten de run opties doen die 0,0 iets net zo als de overgebleven bestanden, of die paar MB moeten erg belangrijk zijn.

Die free Revo is gewoon prut, ziet geen 64bit software, via programma's deïnstalleren is voldoende........

Laatst bewerkt:
Helpmij kan voor mij de pot op :( Hoe krijg ik SpyHunter nu van mijn systeem ??????????????
U wordt bedankt, die dit gisteren noemde.
Ga maar fietsen, verdomme !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehh, .............? En dezelfde wensen voor u in 2016.................

Allemaal leuk en aardig, maar vindt u dit nu de manier om deze site, waarvan ik al zo lang lid ben, is minder belangrijk trouwens, zo naar de mallemoer te brengen ???????

Het zijn toch niet allemaal deskundigen die voor hulp hier inloggen ???

Ik hoop dat hier een serieus antwoord op komt. Lees morgen hier wel, hoop ik.

Heb nu eerst wat rust nodig :(

Volgens mij heb je alleen maar serieuze antwoorden gehad, ik snap je frustratie / probleem even niet.

Prive problemen?
Het ging over TB maar klaagt dat er geen reactie komt over Spyhunter, het blijft weird.
Blijft maar klagen en zeuren, maar over wat?

Goedemorgen,

Ik schaam me dood :(

Heren, om te beginnen : ik wil hierbij nederig excuus vragen over mijn gedrag gisteravond op deze plaats. Onbesuisd en onbeheerst. Vooral aan de hierboven staande heren.

Was was het geval.
Ik had die vraag over TB; jammer genoeg had niemand daar ervaring mee.
Misschien had ik hier nog even moeten wachten, mijn negatieve reactie was wel erg snel.

Bij het uitloggen zag ik in zo'n standaard regel onderaan, een kreet over twee programma's : Spyhunter en een tweede, ook op dat gebied. Ben van de tweede de naam even kwijt.
Nooit verkeerd dacht ik dus, en installeerde die meteen.
Ben pas sinds enkele weken overgegaan op Windows 10, met toch ook we veel irritaties daarvan.........

Er gebeurden echter toen een heleboel dingen die ik helemaal niet wilde: misschien niet verkeerd, maar nu even niet aub. Dus, eraf daarmee.
En daar begon het gelazer dus. Kreeg met veel moeite die *ene* eraf, maar Spyhunter niet.

En daar zag ik alweer die ellendige toestanden die ik enkele jaren had met weerspannige programma's, terugkomen :(
En van deze site verwacht je zoiets niet.
Reactie dus veel te vlug, en zeker op deze manier.

Nogmaals: sorry en excuus !!!!!!

Ik wens iedereen een mooie zonnige dag vandaag en hoop dat de toegang me niet ontzegd wordt.

Groeten,
Henk

P.S. Uiteindelijk heb ik beide eraf nu.

Hiermee is maar weer bewezen dat Henk een mens is.
Vergissen is menselijk.
Helemaal mooi dat hij dat zelf inziet en zich verontschuldigd.
Henk: TOP!:thumb:

Heren, om te beginnen : ik wil hierbij nederig excuus vragen over mijn gedrag gisteravond op deze plaats. Onbesuisd en onbeheerst. Vooral aan de hierboven staande heren.
En dames? ;)

Bedankt voor je excuses.

Misschien had ik hier nog even moeten wachten, mijn negatieve reactie was wel erg snel.
Je had dat nog wel kunnen veranderen, je mag je post altijd aanpassen ;)

Ik had die vraag over TB; jammer genoeg had niemand daar ervaring mee.
Tja, ik gebruik het wel, maar dan via Linux. Wel weet ik nog steeds hoe Windows werkt en hoe je proggies kan de-installeren en opruimen in het register. ;)
Ik gebruikte daar vroeger altijd een apart proggie voor of ik verwijderde het handmatig. Overigens niet voor beginners te doen ;)

Laatst bewerkt:
Weer over het register, maakt geen drol uit wat daarin staat buiten de run en runonce sleutels......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan