Een aansluiting vergeten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Candles

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Hallo allemaal...

Ik ben een klein leekje op pc gebied dus ik zal proberen om het probleem goed mogelijk uit te leggen, sinds vandaag heb ik een nieuwe voeding gekocht me oude voeding was een AC ~230...me nieuwe voeding is een Be quiet 450w nu heb ik alles genummerd zodat ik weet welke stekker (zo noem ik het maar) waar moet bijv: 1 bij 1 en 2 bij 2 etc...

Het probleem is het volgende de voeding zit er in de kabels heb ik allemaal ingeplugd waar het thuis hoorde, stekker in het stopcontact knopje van de voeding op 1 gezet en toen op de knop gedrukt van aan doen..hij deed het eventjes maar hij ging niet door met laden, hij zetten niet door.. lijkt net of een bepaald gedeelte geen stroom krijgt

Wat is het probleem?? Ben ik kabeltje vergeten?? of is de voeding te hoog??

groetjes

Candles

AC ~230 = Alternaternating current ~230 volt dat is geen merk voeding maar dat hij voor 230 netstroom is bedoelt lol

verder wat bedoelt u met dat hij niet laad

hij gaat wel aan maar u blijft een zwart schrem houden
of hij gaat aan en springt na een paar seconde uit?

Ben je de 12V aansluiting niet vergeten? Is een 4pins aansluiting, in de vorm van een vierkant.

Hallo firest0rm,

zoals ik al zei ik ben een leek hier op hihihi.. maar goed heb hem zelf nog niet aan een beeldscherm, toetsenbord etc gekoppeld omdat ik eerst wou zien of hij het gewoon deed...als ik op de knop druk dan inderdaad hoogstens een seconde of 1 a 2 zie ik de lampjes branden en dan houd hij er mee op...denk niet dat hij zover komt met het scherm laden..

groetjes

Candles

Ben je de 12V aansluiting niet vergeten? Is een 4pins aansluiting, in de vorm van een vierkant.

EDIT1: ??? Ik vermoed dat, dat degene is die bij de grote stekker thuis hoort? die zit er in geplugt

Edit2: Ik heb foto's gemaakt hoe mij pc er uitziet is het mogelijk dat ik hiervan foto's plaats zodat men een idee heeft??