• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een aantal tabbladen beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kroesjhoar

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Hallo,

Ik heb het forum al afgezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar die blijken niet te werken of gaat voor mij niet op.

Mijn probleem is dat ik 4 tabbladen wil beveiligen tegen bewerken, maar wel dat de macro hierin nog kan werken.

Heeft iemand suggesties hiervoor?

Hallo,

Misschien moet je bovenin de macro een regel opnemen die de beveiliging opheft en onderin de macro een regel die de bladen weer beveiligt.

Kees

oke, dankuwel,
Dat heb ik toegepast. Het bleek dat ik de formule op de verkeerde plaats in de macro had gezet.

Nu heb ik de vraag, kan ik ook een kolom afzonderlijk beveiligen. Zoja, welke code wordt hiervoor gebruikt

Ik ben geen held in VBA, maar probeer eens in een leeg blad met de macro-recorder een macro op te nemen die een kolom beveiligt. Dan kun je de betreffende code gebruiken.

Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan