Een aantal vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
hallo allemaal.
Ik ben een 12 jaar oude brandweer spotter en ik heb zelf een website (http://lelystad112.tk/).
nu ben ik aardig tevreden maar ik wil het liefst een eigen video player op de site. nu heb ik geen eigen server enz. want ik doe het bij website maker weebly. nu is mijn vraag. kan ik dan ook een videoplayer hebben en zo ja? hoe?:cool:
groetjes Bart

Makkelijkste oplossing is om Youtube videos te embedden, dan heb je zelf geen hosting ruimte en bandbreedte nodig (want voor video heb je daar een heleboel van nodig)

Elke youtube video heeft een "embed" link, als je die kopieert en in je broncode plakt krijg je zo'n youtube videoplayer die je wel op meer websites ziet.

Makkelijkste oplossing is om Youtube videos te embedden, dan heb je zelf geen hosting ruimte en bandbreedte nodig (want voor video heb je daar een heleboel van nodig)

Elke youtube video heeft een "embed" link, als je die kopieert en in je broncode plakt krijg je zo'n youtube videoplayer die je wel op meer websites ziet.

bedankt voor je snelle reactie maar ik vind dat zelf een beetje onprofessioneel staan. ik wil zoiets als JW player of flowplayer:thumb:

Het enige dat ik weet is CAMTASIA STUDIO. Je kan daar output als flash doen...

Ik wil niet heel vervelend zijn maar als er iets onprofessioneel staat dan is het wel een .tk domein ;)

Als je een echte player op je website wilt moet je in elk geval eerst zorgen dat je genoeg hosting space en bandbreedte hebt. Wat voor pakket heb je? Hoeveel MB kun je kwijt op je website? Ik weet niet hoeveel filmpjes je wilt en hoe lang ze zijn maar ze zullen makkelijk tientallen MBs aan ruimte innemen op je hosting space.

Ik wil niet heel vervelend zijn maar als er iets onprofessioneel staat dan is het wel een .tk domein ;)

Als je een echte player op je website wilt moet je in elk geval eerst zorgen dat je genoeg hosting space en bandbreedte hebt. Wat voor pakket heb je? Hoeveel MB kun je kwijt op je website? Ik weet niet hoeveel filmpjes je wilt en hoe lang ze zijn maar ze zullen makkelijk tientallen MBs aan ruimte innemen op je hosting space.

zoals ik zei... ik heb zelf geen server (niet dat ik weet) en dus helemaal geen verstand van dat soort dingen. volgensmij kun je wel met JW player youtube video's insluiten. weet iemand hoe?

Hallo Bartjk

Meschien is het een idee voor je als ik vertel wat ik jou plaats zou doen.
Niet dat ik website heb hoor maar ken het doordat ik het programma Squeeze gebruik van het bedrijf Sorenson.
En Sorenson bied ook een service aan onder de naam Sorenson 360 ,en ook voor 30 dagen een free trail wat natuurlijk weer leuk is om er mee bekent te worden.

Je kunt beginnen met create your own player.
http://www.sorensonmedia.com/360-sandbox/

Uh dit is by the way iets in richting van professioneel wat dus in de regel wil zeggen er is ook een betere ondersteuning om je op weg te helpen.

Groetjes Ragdoll

Mmm, je internetleverancier stelt toch ook vaak webspace beschikbaar voor een site??

Whittey, in welke tijd leef jij nog?
Volgens mij krijg je standaard wel webspace maar om dit te activeren is een stuk moeilijker.
Dan moet je een hoop zoeken en bellen... bij de meeste providers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan