een aantal vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

asusMan

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
Berichten
187
sorry ik weet dat ze hier niet allemaal thuis horen:eek: maar het zijn vraagjes waar maar een antwoord op hoefd gegeven te worden van 5 woorden of minder:

1.mijn pc is traag ik maak hem vaak schoon met cc cleaner advance system care 4 slow pc figther allemaal pro versies:cool: maar hij is nu nog aardig traag ik heb geen progjes runnen behalve norten me video kaart en me muispad als ik hem sneller wil moet ik dan weer windows er opniew opzetten zo ja moet ik dan eerst me complete harde schijf leeg halen met cc cleaner bedankt

korte vraagjes:
ik hoorde iets over halo anverserie is dat nou en pach die je koopt of een gewone cd dus moet je halo 1 al hebben?

2.is er iemand die minecraft online wil spelen en die een server heeft die vaak online is?

3.kan iemand mij een link sturen of zelf uitleggen hoe de modlouder van minecraft werkt?
<-- opgelost

4.weet er nog iemand een goede gratis virus scanner of 1 waarvan de coes overal op internet staan

bedankt
en sorry voor mijn vele spellens fouten
 
Laatst bewerkt:
1. Om te beginnen: Wat zijn de specs van je PC ?
Waarschijnlijk zal je PC er wel sneller van worden omdat je PC na een her-installatie helemaal schoon is, wanneer je Windows er opnieuw op gaat zetten krijg je op een gegeven moment de keuze om te formatteren, als je dit doet wordt je gehele hardeschijf partitie gewist, je moet wel van te voren even je foto's e.d. op een USB of CD backuppen.
2. Weet ik niet.
3. Weet ik niet.
4. Ik heb goede ervaringen met Avast antivirus.

groeten Marcel
 
bedankt

alleen ik heb nu nog een probleem de d die ik heb is 32 bit en ik heb 64 zou ik er 1 dowlouden of zou ik gewoon dat met cc cleaner doen zodat hij niet gaat zeuren bedankt
 
de d die ik heb is 32 bit en ik heb 64
Ik neem aan dat je met d je cd bedoelt ?
Een 32bits OS (Windows) kun je zonder probleem op een 64bits PC installeren.
Andersom gaat niet.

Wat je precies denkt te gaan doen met Ccleaner weet ik niet maar om je OS opnieuw te installeren heb je geen Ccleaner nodig.

TIP: Voordat je Windows gaat installeren, kijk even in je apparaatbeheer en noteer welke hardware je allemaal hebt (VGA, LAN, Sound etc.) en zorg dat je de drivers op een CD/USB hebt.

Groeten Marcel
 
alweer bedankt

sorry voor de typ fout en de late reactie internet lag er uit:confused:
sterf UPC:evil::p
 
ik hoorde iets over halo anverserie is dat nou en pach die je koopt of een gewone cd dus moet je halo 1 al hebben?

Ik neem aan dat je hier Halo: Combat Evolved Anniversary bedoelt. Dit is een remastered edition van de originele game die in November uitkomt voor de Xbox 360. Het zal verbeterde graphics bevatten. Het is geen patch, dus je zult het moeten kopen.
 
Het zal wel een schijfje worden of een digitale download.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan