een acer laptop leeg halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkast17

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
hi

hoe kan ik mijn acer latptop formarteren:D???
ik heb gehoord dat er zoon tooltje op zit dat je gwn je schijf kan leeg hale is da zo?

Laatst bewerkt:
Begrijp ik dat je ALLES eraf wilt hebben? (snap niet wat je bedoelt met "fragmenteren")

Dan kan "kill disk" dat doen....
Hier te downloaden: http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
Er is een betaalde en een gratis versie.....

Of wil je het systeem weer gewoon in de staat hebben van toen je het kocht... dan kun je een recovery doen......

Laatst bewerkt:
Met goeie hamer (=tooltje) kan je de boel behoorlijk fragmenteren:p:D

Ron

Wat wil je dan doen?

Je hebt het over fragmenteren, maar je wilt alles weg hebben en dat is formateren.

Wil je daarna opnieuw windhoos installeren, dan ga je toch een cd met os nodig hebben.

Maar wees eerst eens duidelijk in wat je nu eigenlijk vraagt.

Wat wil je dan doen?

Je hebt het over fragmenteren, maar je wilt alles weg hebben en dat is formateren.

Wil je daarna opnieuw windhoos installeren, dan ga je toch een cd met os nodig hebben.

Maar wees eerst eens duidelijk in wat je nu eigenlijk vraagt.

jah k boelde formateren.
mare k had gehoord dat op een acerlaptop een toolte zit waarmee je zo alles van je toppie af kan halen zonder de cd nodig te hebben want k heb er geen cd bij gekregen bijj het kopen van men laptop

Bij opstarten op ALT + F10 drukken.... dan zou je in het recovery programma moeten komen..... Daar kiezen voor "restore" ........

Bij opstarten op ALT + F10 drukken.... dan zou je in het recovery programma moeten komen..... Daar kiezen voor "restore" ........

oke
k kijk ff

EDIT: ik blijf herhaldelijk op alt f10 drukken maar hij gaqt gwn door met opstarten maar er staat bij he topstarten wel iets over f2 en f 12 daar kijk k nu ff naar

en f12 is over het boot device
en f 2 iets met setup

dan kom je in de bios

mare k heb op de acer site gekeken en de tool gedouwnd mare hij wil hem niet instaleren
ik krijg dan de melding : not D2Dsystem,eRecovery cannot be installed

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan