Een * auto laten invullen (After update)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abyss

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2005
Berichten
353
Ik wil graag dat als er iets wordt ingevuld in kolom AR er in kolom CA in het zelfde record een* verschijnt

Ik heb een keuzelijst met invoervak genaamd AR in deze keuzelijst staat data waar ik uit kan kiezen, wat vervolgens weer in een andere tabel wordt opgeslagen. De Kolom CA is alleen een record deze zou dus automatische ingevuld moeten worden op het moment dat ik bij kolom AR een keuze maak.

Mijn script ziet er nu als volgt uit.

Private Sub AR AfterUpdate()
Me.[GR] = Me.AR.Column(3)
me.GR is het record/kolom waar de keuze van AR wordt opgeslagen


Verder heb ik zoiets als
If AR = True then CA "*" else ""
End If

Ik weet dat er iets mist of dat het helemaal niet klopt maar dat is nou juist de reden dat ik deze vraag stel :o

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb weergegeven.
zoniet mail dan even.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dat kan heel eenvoudig met de volgende code:
Code:
Private Sub Tekst9_Exit(Cancel As Integer)
    If Len(Me.Tekst9) > 0 Then
        Me.maal_teken = "*"
    Else
        Me.maal_teken = ""
    End If
End Sub

Plaats dat achter het "Exit" event van de "tekst9" tekstbox en het werkt.


Grtz,
 
Ja ik wis t dat het eenvoudig was, maar iik kon er toch echt niet opkomen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan