Hallo,
Het bedrijf waar ik werk, (ik werk 4 dagen en ga 1 dag naar school) is nog een klein bedrijf wat zich steeds verder ontwikkelt. Er zijn veel plannen om uit te breiden. Bij dit bedrijf hebben we nog geen 'eigen' software, voor bijvoorbeeld klantenonderhoud. Ik heb een lege factuur in een Excel bestandje staan en die vul ik elke keer dus opnieuw in en die sla ik op in de factuurmap op mijn computer.
Mijn baas wilde dat er een ''systeempje'' kwam waarbij je automatisch een orderbevestiging en een pakbon uit zou kunnen laten rollen. Helemaal prima, ik dacht als eerste gelijk aan Access en daar ben ik nu ruim een week mee bezig. Wel hebben we een algemene server op kantoor waardoor je - bijvoorbeeld wat ik nu doe - de database uit Access daarop zet zodat iedereen erin kan.
Gisteren met mijn docent erover gehad dat dit heel rommelig werkt - het klantenbeheer is er niet, duidelijk overzicht over de orders etc. - ik moet het allemaal invullen zonder dat ik iets heb om mee te beginnen.
Toen ik nog een BOL opleiding deed, liep ik bij verschillende bedrijven stage, en die hadden wel een ''eigen systeem''. Het meeste heb ik gewerkt met Mircos RAS, KAS & PAS. Hele handige software.
Mijn vraag : Weten jullie goede software waarbij je het klantenbeheer bij kunt houden, de orderoverzichten, schriftelijke of digitale correspondentie kunt voeren, en kunt factureren? Graag met de prijs erbij als jullie die weten? Dan wil ik heel graag mijn bazen om zien te krijgen dat aan te schaffen, want als we dit bedrijf gaan uitbreiden, komen we echt nog in de knoei als ik er niet snel een oplossing voor vind om alles voor iedereen duidelijk en overzichtelijk te kunnen verwerken..
Alvast bedankt!
Het bedrijf waar ik werk, (ik werk 4 dagen en ga 1 dag naar school) is nog een klein bedrijf wat zich steeds verder ontwikkelt. Er zijn veel plannen om uit te breiden. Bij dit bedrijf hebben we nog geen 'eigen' software, voor bijvoorbeeld klantenonderhoud. Ik heb een lege factuur in een Excel bestandje staan en die vul ik elke keer dus opnieuw in en die sla ik op in de factuurmap op mijn computer.
Mijn baas wilde dat er een ''systeempje'' kwam waarbij je automatisch een orderbevestiging en een pakbon uit zou kunnen laten rollen. Helemaal prima, ik dacht als eerste gelijk aan Access en daar ben ik nu ruim een week mee bezig. Wel hebben we een algemene server op kantoor waardoor je - bijvoorbeeld wat ik nu doe - de database uit Access daarop zet zodat iedereen erin kan.
Gisteren met mijn docent erover gehad dat dit heel rommelig werkt - het klantenbeheer is er niet, duidelijk overzicht over de orders etc. - ik moet het allemaal invullen zonder dat ik iets heb om mee te beginnen.
Toen ik nog een BOL opleiding deed, liep ik bij verschillende bedrijven stage, en die hadden wel een ''eigen systeem''. Het meeste heb ik gewerkt met Mircos RAS, KAS & PAS. Hele handige software.
Mijn vraag : Weten jullie goede software waarbij je het klantenbeheer bij kunt houden, de orderoverzichten, schriftelijke of digitale correspondentie kunt voeren, en kunt factureren? Graag met de prijs erbij als jullie die weten? Dan wil ik heel graag mijn bazen om zien te krijgen dat aan te schaffen, want als we dit bedrijf gaan uitbreiden, komen we echt nog in de knoei als ik er niet snel een oplossing voor vind om alles voor iedereen duidelijk en overzichtelijk te kunnen verwerken..
Alvast bedankt!