Een bepaalde dag in de kalender van vista een notitie toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
92
hallo iedereen

ik had een vraagje : weet er iemand aan een bepaalde dag in de kalender van vista een notitie kan toevoegen die je dan aan iets laat herinneren

alvast bedankt en beantwoord dit a.u.b. zo snell mogelijk:)
 
Ttiel aangepast "lees ( & beantwoord) dit A.U.B zo snel mogelijk " is geen titel die iets zegt over je vraag/probleem. Het kan trouwens alleen maar een negatief effect hebben.
 
waarom zou ik snel reageren......
mag ik niet eten en rusten.
 
dan zou google je beste vriend wel eens kunnen zijn.
of de help functie van de kalender.
 
Rainlendar is een goede optie maar ook daar zul je de hulpfunktie moeten gebruiken want de GUI is daar wat minder vriendelijk.
 
Het is maar net wat je prettig vind. Rainlendar kan op je bureaublad een overzicht geven van de afspraken in de kalender. Windows kalender geeft alleen herinneringen.
Wat veel eenvoudiger is gewoon een stapel papiertjes op en bepaalde plaats neerleggen en iedere dag even kijken of er voor die dag iets bij is.
 
Het is maar net wat je prettig vind. Rainlendar kan op je bureaublad een overzicht geven van de afspraken in de kalender. Windows kalender geeft alleen herinneringen.
Wat veel eenvoudiger is gewoon een stapel papiertjes op en bepaalde plaats neerleggen en iedere dag even kijken of er voor die dag iets bij is.

Er was volgens mij sprake van de mogelijkheden van een kalender op de PC en niet van potlood en papier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan