Hallo
Ik wil gegevens (een bepaalde range) van een worksheet, die worksheet is NIET geopend, copieren naar mijn geopende, active worksheet naar een bepaalde locatie.
concreet voorbeeld :
Op de locatie drive N:\productie\ staat de worksheet “telling”.
In de worksheet "telling" wil ik de range B5..C10 op het blad “maandag”
copieren naar de worksheet “overzicht” , in het blad “week15 ”, op positie D23 ..E30
de worksheet "overzicht" is open en hierin moet een macro komen die de gegevens uit worksheet "telling" ophaald
( worksheet "telling" is dus niet geopend )
Ik heb al macros gevonden die een gans blad van een gesloten worksheet copieren
( deze macro gebruik ik nu )
maar ik zou graag enkel een bepaalde range naar binnenhalen
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Ik denk dat ik de worksheets NIET kan linken/koppelen via formules ( bijv formules +N:\productie\telling\maandag\+b5 .. )
want in de sheet , op het blad "maandag" zullen bewerkingen gebeuren door de gebruiker ( insert and deletes van rijen en kolommen )
waardoor de formules niet meer juist zullen zijn in de ontvangende sheet , blad "week15"
Ik wil gegevens (een bepaalde range) van een worksheet, die worksheet is NIET geopend, copieren naar mijn geopende, active worksheet naar een bepaalde locatie.
concreet voorbeeld :
Op de locatie drive N:\productie\ staat de worksheet “telling”.
In de worksheet "telling" wil ik de range B5..C10 op het blad “maandag”
copieren naar de worksheet “overzicht” , in het blad “week15 ”, op positie D23 ..E30
de worksheet "overzicht" is open en hierin moet een macro komen die de gegevens uit worksheet "telling" ophaald
( worksheet "telling" is dus niet geopend )
Ik heb al macros gevonden die een gans blad van een gesloten worksheet copieren
( deze macro gebruik ik nu )
maar ik zou graag enkel een bepaalde range naar binnenhalen
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Ik denk dat ik de worksheets NIET kan linken/koppelen via formules ( bijv formules +N:\productie\telling\maandag\+b5 .. )
want in de sheet , op het blad "maandag" zullen bewerkingen gebeuren door de gebruiker ( insert and deletes van rijen en kolommen )
waardoor de formules niet meer juist zullen zijn in de ontvangende sheet , blad "week15"