• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een blad van werkmap niet geprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Ik heb een werkmap waaraan al een aantal keren bladen zijn toegevoegd. Tot nu toe werden al deze bladen geprint bij de opdracht de hele werkmap te printen. Het laatste blad dat ik heb toegevoegd wil echter maar niet mee geprint worden. Iemand een idee hoe dat kan komen? En hoe het op te lossen is?
Groetjes Marij

Dat is lastig te zeggen zo
Is het mogelijk het bestand te posten?
mvg leo

Dat is lastig te zeggen zo
Is het mogelijk het bestand te posten?
mvg leo

Het bestand is daarvoor veel te groot. Ik heb nu de meeste bladen verwijderd. De werkmap heeft nu nog de bladen "diversen" en "namenlijst", waarvan de laatste niet mee geprint wordt.

Sorry. Nieuw probleem. Ik kan het bestand niet uploaden. Er komt een melding "ongeldig bestand". Het enige wat ik heb gedaan is bladen verwijderen en onder een andere naam opslaan. Wat nu?:eek:
mvg Marij

eerst even zippen, xls is niet up te loaden op helpmij (weet ook niet waarom niet)

Ik weet niet wat het probleem bij jou kan zijn maar bij mij drukt hij gewoon de hele werkmap af, in jou bestand!

Vreemd. Dan lijkt het haast alsof het om een instelling in mijn Excel gaat. Maar ik heb geen idee wat dat kan zijn:confused:

Ik heb het blad "Namenlijst" verplaatst. Deze staat nu voor blad "Diversen".
Als ik nu print dan staan beide bladen er niet op !?!
Het probleem zit dus duidelijk in blad "Namenlijst".

mvg Marij

Laatst bewerkt:
Ja is inderdaad vreemd. Print hij in het verkleinde bestand, wat je hier ook geupload hebt, wel de laatste pagina bij jou?

Ja is inderdaad vreemd. Print hij in het verkleinde bestand, wat je hier ook geupload hebt, wel de laatste pagina bij jou?

Nee, ook niet. Het lijkt erop dat hij blad "Namenlijst" niet beschouwt als onderdeel van deze werkmap. Marij

Zou niet weten waarom dat zo zou zijn,
maar probeer eens een tabblad te kopieren naar het einde en dan nog eens te printen, kijken of dat tabblad wel geprint word?

Beste Marij,

Verander eens de naam van het werkblad 'Namenlijst' en probeer het dan nog eens.
Op welke manier probeer je het hele bestand te printen?

Richard

Alles wordt hier geprint. Kun je de auto-open macro niet tijdelijk afsluiten? Dan start je zo clean mogelijk.

Mfranken, Het afdrukken.... Doe je dat via een macro, of gewoon via 'standaard Excel'?

Groet, Leo

Beste Marij,

Verander eens de naam van het werkblad 'Namenlijst' en probeer het dan nog eens.
Op welke manier probeer je het hele bestand te printen?

Richard

Ik heb een PDF-bestand nodig, dus gebruik ik een PDFprinter-bestand. Daarin selecteer ik "gehele werkmap" printen. Het valt me nu op dat ik tijdens het printen voorbij zie komen dat er 21 pagina's geprint worden, maar er staan er steeds maar 20 in het gemaakte PDF-bestand.

Ik heb nu geprobeerd het twee-bladige exemplaar op een gewone printer te printen. En dat gaat goed !!! Het probleem zit dus waarschijnlijk in de PDF-printerdriver. Die ga ik nu eerst eens verwijderen en opnieuw installeren. Jullie horen nog van me.

Marij

Mijn pdf-printer maakt eerst een blanco pagina en daarna een pdf-file van iedere pagina, dus het werkt wel maar niet echt lekker.

Bijlagen

Mijn pdf-printer maakt eerst een blanco pagina en daarna een pdf-file van iedere pagina, dus het werkt wel maar niet echt lekker.

Komt dat niet gweoon omdat het eerrst blad ook leeg is?
Werkmap printen gaat ook bij mij goed.
Vanavond thuis zal ik ook vene kijken wat mijn pdfprinter doet.

Ik heb momenteel even geen tijd om hiermee bezig te zijn. Alhoewel het probleem voor mij nog niet is opgelost sluit ik deze vraag (voorlopig?) af.
Groetjes Marij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan