een blak met links onderaan mijn internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Sinds ik msn plus heb verschijnt er een balk onderaan bij mijn internet (internet fout) ik kan hem wel weg klikken maar dan komt hij gewoon terug als ik weer internet op start en via spybot, regscrbxp en tweak-xp pro kan ik het probleem niet vinden. Heeft iemand een methode om de balk te verwijderen of uit te zetten

Lees het begin van dit spyware-topic door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Wil je toch MSN+ hebben: Installeer je MSN Plus handmatig. Start het installatieprogramma en kies voor handmatig installeren en klik op volgende. In het volgende venster vink je de optie: "installeer sponsors" uit. Daarna installeert het programma alleen MSN Plus zonder Spyware en irritante progjes zoals die extra Explorer-balk.

Lees en huiver wat betreft MSN plus: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1042565

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan