Een budget game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
goedendag,

een kennis van ons willen messchien later een nieuwe laptop kopen.
ze willen een sneller pc met een goede video kaart waar ze in ieder geval goed op kunnen gamen.
hun bedrag is ligt niet boven de 800,- euro, maar het moet wel een goed laptop zijn.

nou ik wat tips van goede laptops met goede videokaart en een lijstje met videokaarten voor laptops.

Mvg Windowsfaq

Hoi,

Misschien is dit wat voor ze prima merk met een redelijke goed videokaart.

Hallo

eerst en vooral, een laptop dient niet om te gamen ;).
Voor 800 euro kan je al een goede laptop hebben maar ik vrees dat hij snel kapot zal gaan met "zware games".
Verder raad ik Asus of Sony aan. Dat zijn deftige laptops waarmee je een heel eind komt. De hardware is dik in orde en programma's draaien top. Alleen kan je mss problemen krijgen met drivers voor het beeldscherm. Het kan ook zijn dat ik de enige ben met een driverprobleem :p

HalloXD
Ik heb hier een ASUS k52J laptop.
Met een aantal specificaties die ik van de sticker aflees:

CPU: Intel Core i3-370M 2.4GHz
VGA: Nvidia GeForce 310M
(warrenty 24 months)
Display: 15.6 HD
HDD: 500GB
Memory: 1GB
Wireless: 802.11n
ODD: DVD sup.MTI

Veder nog wat leuke dingen: Je kan inloggen met de gezichtsherkenningstools via de webcam (maar heb ik uitgezet want was ****!)
Er zit een HDMI poort op.
Helaas maar 3 USB poorten.
Verder ook nog een VGA poort uiteraard. Je kan Blu-ray afspelen,
Erm... batterij gaat nu al 2 uur mee.. zit in de zon buiten met mooi weer.. Maar denk dat die 3 uur meegaat in high performance, dus best mooi! Natuurlijk vind je baterij het nie fijn als je gaat gamen zonder dat je hem opnetspanning aansluit.
Ohja, de touchpad is heel fijn! het is eensssmartpad dus met 2 vingers kun je scrollen, met 3 rechtermuisknop etc. Even wennen aan het begin maar daarna is het mooi!

Op deze laptop kan ik GTA IV met de mooiste instellingen spelen! Ben blij dat ik hem heb!
Hij korstte MET garantie en verzekeringen in totaal 820 euro!
Zonder zon 700 ;)
Hoop dat je een leuke laptop vindt!

Laatst bewerkt:
@BlueroothUSB`,

Maar minder als de Asus uit mijn link ;) en maar 10 euro goedkoper.

Laatst bewerkt:
ja alleen is jou keuzen te duur het budget is NIET boven de 800 euro...

En ja soms moet je dat niet letterlijk nemen en als hij het te duur vind meld hij dat wel dus lijkt mij dit een nutteloze mededeling.;);)

Laatst bewerkt:
nutteloos?
hun bedrag is ligt niet boven de 800,- euro, maar het moet wel een goed laptop zijn
lijkt mij vrij duidenlijk
ik denk dat dit eerder betekent dat ze liever onder de 800 euro willen blijven

en jij ligt daar tog lekker ruim boven...

Laatst bewerkt:
Laten we het nu maar aan de ts overlaten hij wou een goeie en misschien is hem dit wel 31 euro meer waard.

kom op 30 euro moet een gamer wel over kunnen hebben voor een laptop toch? (ts> ik dwing je niet hé :P)

Mod edit

Ook diegenen(wie zich aangesproken voelt) die op dit forum met enige regelmaat systemen samenstellen komen wel eens boven budget uit.;)
Denk dat eerder verstandiger is cq tijd wordt dat men commentaar op elkaar achterwege laat.
Dus als Modag er 3 tienen boven zit is het verder aan de TS'r om aan te geven wel of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan