Een C++ programma vanuit script opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronniemeerbeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
Hoi,

Ik moet het programma LibNFC voor een gedeelte van mijn profielwerkstuk opgestart krijgen. Het lukt mij echt niet, heb hem al wel in visual staan, met three view in de solution explorer maar het enigste wat ik krijg zijn error's

Kan iemand mij helpen?

Gr. Ron Meerbeek

LibNFC is geen programma, maar een library: een code-bibliotheek dus.
De bedoeling is dat je LibNFC in je eigen programma verwerkt. Wel zijn er enkele voorbeelden meegeleverd die je zou moeten kunnen compileren.

Uit je uitleg leid ik af dat je vermoedelijk Visual Studio gebruikt en dus op windows werkt. Volgens de installatie-instructies op hun site is Windows wel ondersteund, maar heeft nog niemand ooit de instructies opgezocht over hoe je het aan de praat moet krijgen.
Ik zie in elk geval al dat er een dependency naar de Windows7SDK wordt vermeld, dus is er kans dat de libNFC niet op eerdere versies van windows werkt.

Indien je toch op een ander platform werkt: heb je de installatie-instructies volledig kunnen uitvoeren? Indien niet, waar liep het fout.

Gezien ik niet over de extra hardware beschik, kan ik je ook niet goed helpen, maar het kan in elk geval geen kwaad als je hier even post welke errors je juist krijgt (indien het er echt veel zijn, neem dan enkel de eerste 10 a 15 errors bvb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan