een cb branden van 800 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Ik heb een film op mijn harde schijf en wil die branden op een cdrom het is een DIVX film.
Nu lukt dat niet omdat mijn cd brander de schijf niet herkend en zegt dat die maar 700 MB is.
De film is 753 MB.
Mijn merk cd brander is Lite-on LTR 1610 2B.

Weet iemand hoe ik het kan doen???

cd branden

Hoe moet ik dat doen dan overburn aanzetten?
ik hoorde ook al van iemand die had het over firmware maar dat zegt me ook niks

cd 800 MB

Ja ik zie dat wel maar hoe krijg ik die dan waar zie ik die tabbladen?

Ik heb win XP

Als je nero opent krijg je de wizard. Die sluit je. Het volgende venster sluit je ook. Dan bestand>voorkeuren>daar heb je het tabblad agemeen en expertfuncies. Die verander je zoals op de site aangegeven en OK indrukken. Daarna open je een nieuwe compilatie, dit doe je door het eerste pictogram ( een cd met een leeg blad met omgekrulde hoek achter ) aan te klikken. Hier ga je eerst op het tabblad multisessie = geen multisessie aan klikken. Verder volg je site maar.

Groetjes en succes;)

okay gedaan en de rode streep staat nu op 90 minuten dus dat is allemaal goed.
Nu het volgende ik krijg die wizzard wat voor cd moet het dan worden als ik doe videocd krijg ik weer iets vreemds waar ik geen raad mee weet het is een avi bestand trouwens voor sivx formaat dus.
Of kan ik gewoon branden op gegevens cd?

Groetjes uit het regenachtige nederland

Ik brand mijn avi's altijd als data. Ik heb geen dvdspeler, daar heb ik geen ervaring mee, maar mijn cd's spelen zonder probleem op de pc met divx speler.

Groetjes

ik krijg nu de volgende foutmelding there is not enough space tot burn this compilation onto this medium

dus wat nu?

De maximum-cd lengte wat opschroeven.

Groetjes,
Bennie

Als je die melding krijgt dan zal je cd uitgeworpen worden, niets indrukken en zoals de site beschrijft, de cd er gewoon terug in drukken, dan krijg je weer de melding dat er niet genoeg plaats is en de vraag cancel of overburn: druk overburn.

Groetjes

ik krijg die pop up niet waar gevraagt wordt of ik wil overburnen iedere keer gaat de lade open en krijg ik dezelfde mededeling

weet je zeker dat je als je het venster nieuwe compilatie opend, dat je dan op het tabblad multissessie " geen multisessie " hebt aangevinkt?
Daar moet ook in het linkervenster het bovenste " cd-rom(iso) aangeklikt zijn. ( is normaal al zo )

Groetjes

Ik heb het hele internet afgezocht naar jou brander de Lite-on LTR 1610 2B maar niets gevonden. Is dit reeds een oude brander? Mogelijk ondersteund hij geen overburn. Zelfs op de site van Lite-on niets gevonden.

Groetjes vanuit het nu droge België.

Blijkbaar ondersteunt hij dus overburn. Dan zou het moeten lukken zoals beschreven. Zelf was ik ook wel eens vergeten " no multisession " en "disk at once" aan te zetten dus daarom hamerde ik er wat op. Ik zal even zoeken naar de firmware.

Groetjes

De link die je gaf is een brander, cd grabber enzo nog enkele funties programma . Wat het precies doet weet ik niet hier is het adres: http://www.feurio.de/ maar dat heb je niet nodig. Normaal moet het werken als alle instelingen juist zijn. Misschien toch nog eens alles nakijken? Als je nog een link vindt laat het me weten, ik zoek nog even verder maar vindt het raar dat op de site van lite-on niets staat.

hieperdepiep ****a!!!!!

hij doet het nu ik ben wat te snel geweest en als je 1 vinkje vergeet vergeet het maar,
HEEEEEEEEEL erg bedankt!!!!

en die link dat is mijn lit-on brander daar hebben we het toch over maar ik ben erg blij met je ik ben er al ruim 2 weken mee aan het *****n en zoeken nog maals top!!!

Graag gedaan, ik heb zelf ondervonden hoe je een vinkje kan vergeten, daarom dat ik er een beetje op hamer om alles na te zien, maar zelf had ik er dus vroeger ook keer op keer overgekeken.
Prachtig dat alles werkt.:thumb:

groetjes Ludo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan