Goedemorgen,
Ik heb een urenregistratie gemaakt (fictieve namen, mailadressen etc.), deze werkt tot dus ver zoals gewenst.
Nu wil ik er alleen nog een totaal overzicht in maken.
Je hebt een "BLANCO" sheet, dit is template sheet welke gebruikt wordt om een nieuwe week te maken.
Een nieuw werkblad wordt aangemaakt door te klikken op de knop "Aanmaken Nieuwe Week", deze krijgt dan de naam "Week xx", waar xx de weeknummer is.
Dan zou ik graag willen dat in het werkblad "Totaal Overzicht" bij de juiste week een koppeling komt met de zojuist aangemaakte sheet.
Dus om bij Week 47 (huidige week) te blijven, in het Totaal Overzicht in cel
X11 moet komen "='Week 47'!C6"
X12 moet komen"='Week 47'!D6"
X13 moet komen "='Week 47'!E6"
Is wat ik wil überhaupt mogelijk?
Ik heb een urenregistratie gemaakt (fictieve namen, mailadressen etc.), deze werkt tot dus ver zoals gewenst.
Nu wil ik er alleen nog een totaal overzicht in maken.
Je hebt een "BLANCO" sheet, dit is template sheet welke gebruikt wordt om een nieuwe week te maken.
Een nieuw werkblad wordt aangemaakt door te klikken op de knop "Aanmaken Nieuwe Week", deze krijgt dan de naam "Week xx", waar xx de weeknummer is.
Dan zou ik graag willen dat in het werkblad "Totaal Overzicht" bij de juiste week een koppeling komt met de zojuist aangemaakte sheet.
Dus om bij Week 47 (huidige week) te blijven, in het Totaal Overzicht in cel
X11 moet komen "='Week 47'!C6"
X12 moet komen"='Week 47'!D6"
X13 moet komen "='Week 47'!E6"
Is wat ik wil überhaupt mogelijk?