Een goede middag,
Ik heb een kleine excel file voor het beheer van ons budget. De gebruiker zal in de kolom "In Planning" het bedrag invullen dat hij nodig acht voor een behoefte. Het bureau aankopen zal dit bedrag overmaken in de kolom "In Bestelling", de kolom "In Planning" moet nu leeg worden. Bij ontvangst van de factuur wordt het officiële bedrag in "Vereffend" overgemaakt en moeten dus de kolommen "In Planning" en "In Bestelling" leeg zijn. Dit dient om een overzicht te krijgen planning, bestelling en betaald in een andere sheet. En op het einde van het jaar zou enkel kolom Vereffend nog ingevuld Mogen zijn.
Het lukt mij niet met IF of IS.
mvg, patsy
Ik heb een kleine excel file voor het beheer van ons budget. De gebruiker zal in de kolom "In Planning" het bedrag invullen dat hij nodig acht voor een behoefte. Het bureau aankopen zal dit bedrag overmaken in de kolom "In Bestelling", de kolom "In Planning" moet nu leeg worden. Bij ontvangst van de factuur wordt het officiële bedrag in "Vereffend" overgemaakt en moeten dus de kolommen "In Planning" en "In Bestelling" leeg zijn. Dit dient om een overzicht te krijgen planning, bestelling en betaald in een andere sheet. En op het einde van het jaar zou enkel kolom Vereffend nog ingevuld Mogen zijn.
Het lukt mij niet met IF of IS.
mvg, patsy