Een Computer Game Vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo Iedereen.

Ik ben net nieuw op dit forum dus als ik dit onderwerp verkeerd heb geplaatst mijn excuses daarvoor.
Mijn vraag luid of mijn pc nog wel goed genoeg is voor de meeste spellen? En zo ja welke ( vooral shooters) Zou je voor mij aanraden? D

Mijn gegevens:
ADM Athlon(tm) Processor
LE-1640
Kloksnelheid: 2.60 GHz, 896MB

Ik ben niet een hele grote computer genie dus dit is alles wat ik weet.

Alvast Bedankt,

Groetjes Jim.

Hallo welkom op helpmij,

Je zou mw3 aankunnen, en de COD series, niet op maximum maar nog wel op redelijke kwaliteit ;)

ik zou graag de game Medal of Honor willen spelen. Maar daar staat Ramgeheugen 2GB. En dat staat ook bij Mw3 Hoe komt het dat ik het dan toch aankan?

Welkom op Helpmij...

Met alle respect voor aymar maar deze vraag kan niet eens beantwoord worden aangezien er niets bekend is welke videokaart of videochip gebruikt wordt.
Mw3 vraagt minimaal al een dualcore cpu en idd 2gb ram. Jouw cpu is een matige single core. Eigenlijk al best verouderd. Dus ik weet niet waarom aymar jou dit advies geeft??

hmm oke. Weet jij waar ik kan zien welke Videokaart of Videochip ik gebruik? Ik heb niet zo heel erg veel verstand van computers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voortaan als ik de naam Frank hoor denk ik aan Held, haha.

Hardstikke bedankt! nu snap ik het wat beter.

Nu nog even uitvogelen hoe ik die error van mijn spel afkrijg.

Groeten jim!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ookal geen beste dus. Dan zal je het echt moeten zoeken in oudere generaties games. Je systeem is gewoonweg niet toereikend om ook maar een modernere shooter te kunnen spelen(helaas)

Wel het verzoek om gebruik te maken van de knop: Reageer op vraag.
Nu quote je telkens de voorganger en dat is niet nodig. Topics worden zo onnodig lang met telkens wederom de tekst van je voorganger.

Oke mijn excuses daarvoor. En ja ik ben ook van plan om deze zomer een nieuw pc'tje te halen.

Alsnog bedankt!

Okidoki..

Succes:thumb:

Mocht hierbij je vraag opgelost zijn dan je je in je eerste bericht kiezen voor :zet status opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan