Een database als .exe downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Risk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Risk

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Geacht forum.

Of ik op dit gedeelte van het forum goed zit geen idee, ben hier vaak te gast geweest vandaar eerst in deze omgeving.

Na een lange periode van werken aan de database, wil ik een demoversie via mijn website laten downloaden. Inmiddels is de link enz. gelukt en werkt naar behoren. Een versie van mijn database heb ik .exe keurig verwerkt in een inno opstart/installatiescherm. Ik click op de link scherm verschijnt (niet het installatiescherm, maar een popup-schermpje met de mededeling Dit is een Binary file van www.xyx.nl Wilt u dit bestand opslaan. Prima ik denk testen!! Mooi niet Norton is zo vriendelijk e.e.a. direct te verwijderen. Da's raar in mijn ogen. Het is nota bene mijn file is de eerste reactie, maar dat weet men niet bij Norton.

Wie weet hoe ik e.e.a. vertrouwd kan maken?? In access? Vandaar mijn post binnen dit gedeelte van het forum.

Wie weet de oplossing? Ben je na maanden database zwoegen krijg je dit, net voor de streep.

Met dank

Risk

WAarom ga je in vredesnaam iets aanbieden in exe-format?
Ik zou doodsbenauwd zijn om zoiets te downloaden.....
en ik niet alleen waarschijnlijk.

Zet eea eens in een zipfile en probeer het nog eens.

PS je vraag heeft niets met Access te maken, vraag een moderator even om je vraag naar de juiste sectie te verplaatsen.

Tardis

Tecsman,

Ik bied e.e.a. in een exe formaat aan, omdat andere aanbieders dat ook doen. Je opmerking is erecht, maar voor mij een is dit dus een vraag waarop ik vraag om een hulplijn.

Tardis,

Ik ga e.e.a. eens als zip proberen.

Ik schreef al dat ik niet wist of k hier goed zat.

Risk.

Tardis,

Je opmerking zip.file werkt.

Dank je voor de tip.

Ik ga verder met mijn product te ontwikkelen.

Risk

Sorry,

Tecsman.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan