Een 'denk ik' videokaartvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ennasus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Goeiemorgen. Zit sinds gister met een probleempje. Het beeld hapert over mijn scherm zeg maar. t Scrollen verloopt dus heel traag. Nu denk ik dat t met mijn videokaart te maken heeft en heb al gezocht naar topics die hiermee te maken hebben maar krijg elke keer te zien dat of de kaart moet geupdate worden of vervangen...Sorry maar ik weet dus totaal niet hoe zoiets werkt en durf ook niet zomaar wat te doen.
Heb wel de naam van de kaart en dat is; Asus Radeon 9550. Er staan er trouwens 2 maar bij de ene staat een rood kruis. Kan iemand me helpen, ajb?

Je bedoelt dat je twee keer ATI radeon 9550 in je apparaatbeheer ziet staan?
Als één daarvan nog een rood kruis heeft betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat de driver niet goed geïnstalleerd is
Kies in de volgende link, in het eerste venster je besturingssysteem, in het tweede 'Radeon' en in het derde 'Radeon 9550 series' en klik vervolgens op 'go'
Kies daar dan voor 'display driver only'

Je bedoelt dat je twee keer ATI radeon 9550 in je apparaatbeheer ziet staan?
Ja dat klopt
Als één daarvan nog een rood kruis heeft betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat de driver niet goed geïnstalleerd is
Kies in de volgende link, in het eerste venster je besturingssysteem, in het tweede 'Radeon' en in het derde 'Radeon 9550 series' en klik vervolgens op 'go'
Kies daar dan voor 'display driver only'
Welke link bedoel je?

Heb t gedaan en t heeft geholpen hoor, enorm bedankt!!:thumb:
Als ik nu bij videokaarten kijk zie ik 2 x Atiradeon9550/X1050series staan, bij de 2de staat secondary plus een rood kruis. Kan dit verder nog kwaad? Ben allang blij dat ik weer normaal beeld heb iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan