een derde monitor op windows xp proffesional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Beste helpmij.nl-gebruikers

Ik heb 2 monitors en mijn vader heeft net een nieuwe monitor gekocht waardoor ik zijn oude mocht hebben (er was niks mis mee). Ik sloot deze via dvi aan op mijn pc (ik heb er nu een op hdmi vga en dvi meer ruimte is er niet op mijn video kaart). Dus ik start mijn pc op en mij nieuwe beeldscherm pakt hem wel want bij het opstarten zag ik het ladende xp scherpje wel maar mijn vga monitor had geen beeld :confused: toen mijn pc was opgestart had ik geen beeld op de nieuwe monitor maar wel op de oude en ik heb geprobeerd hoever mijn computerkennis gaat (best ver). Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Groet tomet12

Kijk bij beeldscherm eigenschappen of je hem kan selecteren ,dan bureaublad uitbreiden kiezen

veel videokaarten kunnen maar tot 2 schermen aan, je kan voor een amd kaart gaan met eyefinity ondersteuning, dan kun je er 3 gebruiken op een kaart.

Mijn videokaart is de ati radeon hd 6450 hij heeft 3 slots dus het zou niet snappen waarom het niet zou werken ik al gebrobeert met die beeldschermijgenschappen

de meeste kaarten zijn ervoor gemaakt om maximaal 2 beeldschermen te gebruiken en daarvoor werkt het waarschijnlijk niet met 3 beeldschermen.

Even op internet gezocht:

HD 6450 is not supported by Eyefinity, only those models support Eyefinity
HD 6900 series & the following :
AMD Radeon™ HD 6870 GPUs
AMD Radeon™ HD 6850 GPUs
ATI Radeon™ HD 5970 GPUs
ATI Radeon™ HD 5800 Series GPUs
ATI Radeon™ HD 5700 Series GPUs
ATI Radeon™ HD 5670 GPUs
ATI Radeon™ HD 5500 Series GPUs
ATI Radeon™ HD 5450 GPUs
ATI Mobility Radeon™ HD 5400 Series or higher GPUs

Beste Tomet,
Je kan geen 3 beelschermen op die videokaart. Het zou wel kunnen als je een videokaart hebt met dvi, hdmi, en displayport.
Je moet dan een actieve displayport adapter hebben.

Mvg

Ok bedankt voor de informatie ik ben een server aan het bouwen dus ik denk dat ik deze monitor die ik over heb gewoon ga gebruiken om bij de command pannel van de server ga gebruiken. Ik vind het nog raar dat ik wel drie monitors kan inpluggen maar er maar 2 kan gebruiken nouja case closed :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan