Een digitale handtekening maken en toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
Hallo,
Ik wil voor mijn applicaties een digitale handtekening maken, die het op elke PC gaat doen zonder dat ik het certificaat hoef te installeren. Hoe moet ik de handtekening maken (gratis als het kan) en hoe moet ik hem toevoegen aan mijn applicatie?

Bedankt,
Tim
 
Gratis?

Dan mag je het wel vergeten ;)
voor een certificaat te kopen mag je toch al snel rekenen op een € 150 als minimum.

Je kan ook 'fake' certificaten maken maar die werken alleen op jouw computer.
 
ooh jammer, hoe kan je dan als bijv. Tune Up zorgen dat je een vetrouwde defelopper bent, dus dan als je admin rechten nodig hebt dat er niet staat Onbekende Uitgever, maar dat het vertrouwd is en dat er staat Water Systems Inc. dat het vertrouwd is? Snap je het? Stel anders gewoon de vraag. Thanks
 
nee bij een CA (certificate authority)
Bezoek maar eens een van deze CA's hun website ;)
of zoek op google naar 'Code Signing Certificates'
  • VeriSign
  • InstantSSL
  • Thawte

of lees dit artikel eens op StackOverflow klik

Maar let wel op 1 ding, als er bij zijn er weinig die minder dan €100 zijn en als er wel bij zijn moet je goed opletten, ook is het onmogelijk dat je een vind voor €0

Veel succes
 
Je kan wel een self-signed certificate maken, maar dat moet eerst door de gebruiker geimporteerd worden in de certificate-store voor dat het werkt.
Dan is het nog zo dat de Onbekende uitgever word vervangen door bv. Water Systems Inc., maar omdat het geen officieel door een CA uitgegeven certificaat betreft, blijft er de waarschuwing met het rode schild onder staan.

Ik heb dat een paar jaar geleden uitgezocht, & ik kan het nu even niet goed terug vinden, maar zo zit het ongeveer (Voor verbetering vatbaar)...
 
Oke is goed ik zal vanmidag even kijken
 
Let wel op als je self signed cert gemaakt heb dan werkt het alleen op jouw pc of de de gebruiker moet het .cert bestand hebben en dan op importeren duwen en bij vertrouwde certificaten plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan