Een disclaimer verbinden aan uitgaande mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

shinobi44

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Ik wil bij uitgaande mail een disclaimer verbinden aan mijn mailtje. Dit moet dus altijd standaard meegestuurd worden. Als ik dit bij handtekening zou plaatsen dan is het lettertype te groot ik wil dit in een kleiner lettertype dan mijn standaard mail. Dit moet toch mogelijk zijn.
Ook zou ik mijn handtekening graag in kleur hebben en met schuinshrift. Ik heb geprobeerd dit te doen doormiddel van de optie bestand te keizen en dan een txt file te selecteren in het handtekening veld maar dit werkt niet.
Dus ik denk dat ik dit ergens anders moet kunnen invoeren.

Shin

Ik gebruik al een tijdje geen Outlook express meer maar ik meen me te herinnenren dat het mogelijk is de opmaak van de handtekening te wijzigen en dat Outlook express standaard de handtekening als een HTML bestand opslaat, die je dus evt ook kunt bewerken.

Ik weet niet waar dit bestand komt te staan maar je kunt natuurlijk iets vreemds erin zetten en daarmee op inhoud van de bestanden zoeken.

Ik hoop dat ik je iets verder heb geholpen.
Groeten en suc6,
I12no

hi,

Ik heb een Html toegevoegd in de map briefpapier met daarin de disclaimer. Ik selecteer dit als mijn standaard briefpapier bij e-mails en nu kan ik in elk gewenst formaat mailen zonder dat het lettertype van het briefpapier word veranderd. Bedankt voor de tip ik ben er zeer door geholpen.

Voor personen die hetzelfde probleem hebben volg deze stappen.

Extra ---> Opties ---> opstellen----> briefpapier kiezen die je zelf gemaakt hebt. Op deze manier kan je standaard altijd plaatjes logo's etc... mee sturen met je mail.

Shin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan