Een domeinnaam aanmaken voor thuisserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkeabt

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo mensen,,

ik weet niet of ik op de goede plaats heb gepost, maar ik had een vraagje...

Ik ben nu een thuisserver aan het runnen met Wampserver 2.1 en ik heb een dns domein bij www.no-ip.com.

Maar ik ben van plan om zelf een domeinnaam op te zetten en te beheren waar niemand anders over kan bemoeien en dat ook gratis kan worden gemaakt.

Dus weet iemand misschien hoe je je eigen domeinnaam kunt opzetten ( gratis a.u.b :D )

Groeten,,
Gekkeabt

Gratis wat jij wilt. Nee dat gaat je niet lukken.
dan blijf je toch aan no-ip of dnsdyns hangen.
maar een domeinnaam per jaar kost ongeveer een tientje of 2 en die kun je dan laten doorverwijzen naar jou ip adres.

Bedankt voor je reactie,

maar nu vraag ik me dan ook af hoe zij het doen, weet jij dat miscchien ?

Dan ga ik anders gewoon verder met no-ip :D

Hosters staan geregistreerd bij SIDN als registrar en mogen dus domeinnamen uitdelen. en daar betalen ze voor. (www.sidn.nl)

Je kunt ook nog bij www.serverthuis.nl kijken. die heeft ook nog een aantal achtervoegsels :)

Ooh okey erg bedankt ik ben nu een hele stap vooruit gekomen, hoef ik niet meer te zoeken maar kan ik denken dat ik dan moet betalen :D

Moet ik nu deze post op opgelost zetten, want ik ben nog nieuw actief op het forum ..

Greetz

Moeten is een groot woord maar als deze vraag beantwoord is zet je hem op opgelost, als je meer vragen hebt kun je daar gewoon een nieuwe voor aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan