een domme vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Besten
Ik zou graag een onderwerp weten voor m'n website, of meerdere...
Ik wil zoveel mogelijk hits per dag en unieke bezoekers..
Naam van de website : ultimate web

suggesties ?

in het kader van de kerstsfeer.

ultimate web
*hoe geef je de eenzame buur een warm gevoel
*actie voor daklozen
*check de vrijwilligerscentrale in je omgeving, mogelijk hebben die nog aantal vacatures, combineer ze, geef ze een leuk sausje en doe er iets mee op je website.

meer het onzinnige vlak:
iedere unieke bezoeker krijgt een euro van je. :cool:

het is natuurlijk de middag voor kerstavond.. menigeen zit nu verlekkerd te kijken naar wat men in de keuken klaarmaakt.
of excuses te verzinnen om de afwas te ontlopen.

Ik wil geen flame starten maar eis jij nu niet te veel? Een antwoord binnen een paar uur op kerstavond?

toch niet te lui om te reageren, dus kan je ook onderwerpen bedenken ;)

Als je 2 posts hierboven kijkt zie je dat ik degeen ben die je ook 2 serieuze onderwerpen aangeef <= dus al iets bedenk voor je.. voor niets.. nada.. . Het staat je vrij om die suggesties zelf uit te werken.
Iets verder kijken dan je neus lang is hoor! :rolleyes:

Als je 2 posts hierboven kijkt zie je dat ik degeen ben die je ook 2 serieuze onderwerpen aangeef <= dus al iets bedenk voor je.. voor niets.. nada.. . Het staat je vrij om die suggesties zelf uit te werken.
Iets verder kijken dan je neus lang is hoor! :rolleyes:

MagicBiglia

- Het eerste wat je kan doen om antwoorden te krijgen, is een deftige titel voor de vraag verzinnen. Mensen (waaronder mezelf) laten zulke vragen normaal gezien links liggen.

- Dat je geen antwoorden krijgt, kan best gebeuren. We zijn 24 december... en mochten we niet 24 december zijn, dan kiezen mensen nog altijd zelf wanneer en waarop ze antwoorden.

Prettige feestdagen gewenst.

Wigi

Een onderwerp voor je website moet je denk ik toch zelf verzinnen.
Als ik een goed onderwerp weet maak ik daar namelijk zelf een website van.
Misschien is het leuk om een website over je huisdier of je familie te maken?

Domme vragen bestaan niet, in een onbekende kamer moet je ook altijd langer zoeken naar het lichtknopje... Verder kan ik je niet helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan