een eigen radio op je website!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamer12

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
nou ik heb al een tijdje op google zitten te zoeken alleen daar kan ik niet echt iets vinden naarja hier komt mijn vraag.

hoe kan ik een radio maken waarbij ik muziek van mijn computer of gewoon ander muziek van internet gebruik. en vervolgens in html op mijn website kan zetten. het hoeft er niet prof uit te zien als ik maar wat leuke muziek toe kan voegen

Ik weet wel dat je uit kan zender met VirtualDJ. Maar die kun je alleen als een trail downloaden. Ik heb de originele versie en ik kan goed en mooi uitzenden met mooie overgangen. Je moet je poort 8000 openen om uit te zenden. Maar denk wel dat je de Muzieks rechten moet betalen. Dus het zal niet gratis zijn. Het kost zo'n 80 euro per maand. en als je uitzend zonder rechten te betalen, kun je eens een flinke boeten te pakken krijgen...

Ik weet wel dat je uit kan zender met VirtualDJ. Maar die kun je alleen als een trail downloaden. Ik heb de originele versie en ik kan goed en mooi uitzenden met mooie overgangen. Je moet je poort 8000 openen om uit te zenden. Maar denk wel dat je de Muzieks rechten moet betalen. Dus het zal niet gratis zijn. Het kost zo'n 80 euro per maand. en als je uitzend zonder rechten te betalen, kun je eens een flinke boeten te pakken krijgen...
oke bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan