een eigen startpagina op je computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan de Ruyter

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2000
Ik ben op zoek naar een programma wat een eigen startpagina kan maken voor het gebruik op je eigen computer cq netwerk.
Dit programma moet dus offline werken, ik zou het liefst een vorm willen hebben zoals www.startpagina.nl.
Maar dan ofline en voor je eigen computer, hoe maak ik zo iets.
Ik zou natuurlijk de startpagina kunnen copieren van de website en dan met frontpage of iets dergelijk kunnen bewerken, maar ik vraag me af of er niet een ander programma voor is.

Gaarne reactie.

Wat ben je met een startpagina offline? :confused:

Ik wil dit gaan gebruiken om alle bestanden snel voor iedereen te laten vinden, nu is het vinden van bestanden een drama, als dit nu via een startpagina te benaderen is zou het veel sneller werken.

Dus een startpagina op je intranet

Hoe moet e.e.a. er uiteindelijk uit komen te zien? Want een simpele startpagina in HTML-formaat heb je binnen 1 minuut gemaakt.

HTML:
<html>
<head>
</head>
<body>
<a href="http://www.google.nl">Google!</a>
</body>
</html>

Kun je een voorbeeld tonen van wat je nu als startpagina gebruikt?

Hoe moet e.e.a. er uiteindelijk uit komen te zien? Want een simpele startpagina in HTML-formaat heb je binnen 1 minuut gemaakt.

HTML:
<html>
<head>
</head>
<body>
<a href="http://www.google.nl">Google!</a>
</body>
</html>

Kun je een voorbeeld tonen van wat je nu als startpagina gebruikt?

Nee momenteel doe ik het via een access aplicatie, dus gewoon uit een formulier in access een document of excel file opstarten, maar ik zou het graag zoals www.startpagina.nl willen laten lijken

Je wil een startpagina in je browser die lokaal dingen kan zoeken waarvan je de naam niet weet. Oke ik geef het op. Ik ben hier te licht voor. :confused:

Je wil een startpagina in je browser die lokaal dingen kan zoeken waarvan je de naam niet weet. Oke ik geef het op. Ik ben hier te licht voor. :confused:

nee joh niet opgeven:o, het punt is dat ik wel weet waar deze bestanden staan op ons netwerk, maar de gebruiker niet, ik wil dus mijn collega's helpen door een startpagina te maken waar ze door middel van klikken het gevraagde document te zien krijgen of dat het gevraagde programma opent.

Eigenlijk wat je normaal zelf regelt op je desktop, maar aangezien we allemaal verschillende computers en desktops hebben wordt me dat te veel werk, natuurlijk zou ik zoiets via het inlogprotocol kunnen regelen, maar ik vraag met echt af of dit niet via zo'n startpagina kan verlopen, ik hoop dat je nog even blijft meedenken.:)

Je zal het pad aan moeten geven naar de betreffende server. Zou voor zover ik weet wel via HTML moeten kunnen.
Code:
<a href="file:///dell4/databases/PDF/5.pdf">Hier de naam van het bestand</a>

Ik heb zomaar een voorbeeld neer gezet om te linken.

pas maar op

ej jongens dit gaat ff niet over dat start pagina maar ik zeg een ding op passen het is crash hij zet overal een slot op

ej jongens dit gaat ff niet over dat start pagina maar ik zeg een ding op passen het is crash hij zet overal een slot op
Waar heb jij het over?:rolleyes: Als jij dubbele topics aanmaakt dan worden die gesloten, maar ook de moderator van die sectie zou dat gedaan hebben.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan