Hoi iedereen,
Ik ben een leek, als het gaat over excel, maar voor mijn werk moet ik soms plannen met een in excel opgemaakt schema. Het volgende: 20 mensen krijgen iedere week een andere dienst, zo een dienst is gekoppeld aan een rol b.v Sonja heeft maandag rol 9 en rol 9 heef als vast gegeveven; dienst 16 van maandag tot en met vrijdag.
Nu had ik graag bekomen wanneer ik voor een naam een rol ingaf deze automatisch de betrefeffende diensten invulde.
rol 9 = dienst 16 van maandag tot en met vrijdag
rol 8 = dienst 15 op dinsdag en donderdag + dienst 6 op zaterdag en zondag
deze diensten zouden dus moeten gekoppeld worden aan ieder rol nummer zodanig wanneer ik bv dienst 9 bij doris zou zetten automatisch bijhorende diensten invult
Is dit een uitdaging?
Of is dit onmogelijk ?
Groetjes Citaro
Ik ben een leek, als het gaat over excel, maar voor mijn werk moet ik soms plannen met een in excel opgemaakt schema. Het volgende: 20 mensen krijgen iedere week een andere dienst, zo een dienst is gekoppeld aan een rol b.v Sonja heeft maandag rol 9 en rol 9 heef als vast gegeveven; dienst 16 van maandag tot en met vrijdag.
Nu had ik graag bekomen wanneer ik voor een naam een rol ingaf deze automatisch de betrefeffende diensten invulde.
rol 9 = dienst 16 van maandag tot en met vrijdag
rol 8 = dienst 15 op dinsdag en donderdag + dienst 6 op zaterdag en zondag
deze diensten zouden dus moeten gekoppeld worden aan ieder rol nummer zodanig wanneer ik bv dienst 9 bij doris zou zetten automatisch bijhorende diensten invult
Is dit een uitdaging?
Of is dit onmogelijk ?
Groetjes Citaro