een formulier koppelen aan een tabel in VBA Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderce

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Hallo,

ik heb in access een formulier ontworpen en een tabel gemaakt waarin de gegevens ingevoerd moeten worden. maar nu krijg ik de koppeling niet gemaakt tussen formulier en tabel. kan iemand mij hiermee helpen? zou erg fijn zijn. alvast bedankt

mvg

Hoi Hanna,

bedankt voor de link. deze had ik ondertussen toevallig ook zelf al gevonden. maar ik kom er toch niet helemaal uit, hopelijk wil je me nog iets verder helpen. ik ben nu zover dat als ik op mijn formulier op de knop ''invoegen'' druk dat het formulier gesloten wordt en dat de tabel geopend wordt. maar nu het volgende.

de gegevens die ik in het formulier in de tekstvakken heb ingevuld worden op dat moment nog niet gekopieerd. en ik krijg dit ook nog niet voor elkaar.

de gegevens moeten ook in 1 keer toegevoegd worden in de tabel want deze moet op zijn beurt de totale gegevenslijn sorteren op de ingevoerde datum (snap je wat ik bedoel).

dat is ook de volgende vraag : kan ik een tabel zichzelf laten sorteren op datum en continu nog gegevens reeksen toevoegen?

hopleijk kun jij (of iemand anders) me weer een stapje verder helpen.

met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan