Een Formulier versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een vraag, ik heb een site http://www.terreinafsluiting.nl/ en als je op deze site naar deurdefect gaat en klikt op melding storing dan krijg je een formulier wat je moet invullen.

onderaan staat een knop verzenden. ik wil dat als ik op die knop druk dat ik dan een email krijg waar het ingevulde formulier in staat. en dat degene die het formulier heeft ingevult ook een email krijgt met het formulier als bevesteging.

kan iemand mij helpen?

mvg mij

daar heb je een totaal nieuw script voor nodig. DIe moet je zelf maken, of iemand anders wil dat wel voor je doen. Maar aangezien dat er zo veel vragen zijn, weet ik niet of iemand dat wel wil maken

Afhankelijk van je provider (dus war je pagina staat) kun je een ASP/PHP of CGI script deze actie laten uitvoeren. Hier zijn echt mega veel voorbeelden van te vinden op het web.

Dus als we weten in welke taal het zou moeten, kunnen we je een stukkie verder helpen

Rob

het moet in html.

maar opzich heb ik al een oplossing. er is een joomla extension te downloaden waarmee je gewoon formulieren kan toevoegen en dan submit knoppen bewerken.

deze werkt met drag n drop dus lekker makkelijk :P

bedankt iig voor jullie reacties :thumb:

Eh, Joomla is geen HTML :/

HTML is niet meer dan een manier om structuur te geven aan je pagina, je kunt er niks dynamisch mee... als je wilt dat er echt iets gebeurd, dan zit je sowieso met PHP, ASP, of Javascript.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan