Een fout met downloaden (Article not found)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Baze

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo mensen!,

Mijn vraag is: Ik ben een film aan het downloaden, (Mirrors) maar als ik het bestand download komt er te staan bij sommige bestandjes Article not found.
wat moet ik dan doen?

Het is deze link waar ik de film download:
NZB: *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
huisregels zei:
- Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
- Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Link dus weggehaald.

Hoelang is het geleden dat het bestand is geplaatst en hoeveel dagen retentie heeft je nieuwsserver?

En hoeveel dagen retentie heeft je server?
Wanneer je dat niet weet vertel dan even van welke nieuwsserver je gebruikt :)

Geen idee, zitten er .PAR(2) bestanden bij?

Dan kun je nog kijken of het te redden is. (Tenzij ze allemaal niet gevonden worden)

Wat ik zo kan vinden moet hij het bestand nog wel kunnen vinden, een retentie van +/- 35 dagen wordt genoemd.

Geen idee, zitten er .PAR(2) bestanden bij?

Dan kun je nog kijken of het te redden is. (Tenzij ze allemaal niet gevonden worden)

Wat ik zo kan vinden moet hij het bestand nog wel kunnen vinden, een retentie van +/- 35 dagen wordt genoemd.

Er zitten PAR2 bestanden bij.. maar die zijn nog niet gedownload. maarja goed ik pak wel een andere dan.. Dat kan ik beter doen he?

Waarschijnlijk wel

Er zitten PAR2 bestanden bij.. maar die zijn nog niet gedownload. maarja goed ik pak wel een andere dan.. Dat kan ik beter doen he?

Status: niet langer ondersteund heeft dat ermee te maken..
want bij een andere mirror staat er gereed met uploaden

Dat heeft met de uploader te maken, niet met de download zelf.

Betekent alleen dat de uploader geen hulp meer biedt bij problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan