Een game vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
652
Sorry helpmij dat ik weer een topic start maar ik kon egt deze vraag niet vinden:

Wie kan mij vertellen wat dit precies is. Moet ik een driver ofzo update of moet ik me hardware upgrade?

Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0
 
Trouwens ik ben erg slecht in leesvoer als het gaat om engels. Kunt u me geen link geven naar een nederlandse site met leesvoer?
 
Is slechts een kwestie van luiheid. Als ik al het leesvoer zelf moet doorlezen, zullen er ongetwijfeld enkele zeer concrete adviezen uitkomen, maar zoals ik al schreef; luiheid. Die oplossingen kun je zelf ook vinden in het leesvoer.
 
U heeft gelijk ik ben erg lui en moe op het moment ik ga zoeken!!!! ;) tanx leesvoer
 
ik heb echt geen 1 nederlandse site gevonden, een paar engelse maar snap er geen bal van of ze hebben het er niet over. Kunt u me niet gewoon vertellen wat dit betekent? gewoon zeggen of het aan de hardware ligt of aan software dan weet ik echt genoeg:

Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0


Pixel Shader ver. is dat een software of hardware probleem?
 
Ik heb er een stuk of wat doorgelezen en steeds weer wordt gerefereerd aan een te beperkte videokaart / onboard chip die het niet trekt.
 
3DAnalyze los je probleem op, alleen eist het best veel procesor kracht, je krijgt in je geheugen een virtuele videokaart met alle features.
Dus je begrijpt wel als je dit en je spel tegelijk draait je pc behoorlijk langzaam gaat worden, een nieuwe videokaart kopen is toch wel een betere optie.
 
Ik denk dat Pasja gelijk heeft en een of ander programmaatje dus niet veel gaat helpen, helaas. Inderaad een hardwareprobleem lijkt me.

edit @Paintje: 3DAnalyze ken ik niet (Koosnaamloos waarschijnlijk ook niet), wat is dat?
 
Laatst bewerkt:
Dat is het programma van de link die Koosnaamloos zelf gaf.
Ik heb het in een ver verleden wel eens gebruikt, het is lastig te configureren maar het werkt wel, maar het vertraagt nogal...
 
Pixel Shader, is een bepaald deel van de videokaart die dat berekent oude videokaarten (zoals NVidia Geforce 2) hadden nog niet zo'n "geavanceerde" functie die licht en schaduw invallen kon berekenen, de meeste spellen eisen dat echter wel omdat het spel anders niet (correct) werkt, als je videokaart die berekeningsmogelijkheid niet heeft is de enige goeie optie een nieuwe videokaart kopen.
 
Dat is het programma van de link die Koosnaamloos zelf gaf.

Aha, ik zie het nu in die foto. Handig dat op die hele pagina het woord 3DAnalyze niet voorkomt, want daar had ik op gezocht. :confused:
 
iig niet op de beste kwaliteit, als hij het al doet (tis per game verschillend of de pixel shader vereist is)

Installer hem en probeer het, verwacht niet de beste graphics
 
dat verwacht ik zoiezo niet, maar ik heb 0.0 en de game eis is 1.1 weinig verschil tg?:p
 
Kwa waarde klopt het maar het feit dat je 0.0 heb betekend dat je helemaal die instructie set niet hebt. en het kan zijn dat je de set wel moet hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan