Een gamelaptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs712

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2013
Berichten
4
Hallo,

Ik heb gespaard voor een gamelaptop, maar ik weet niet precies waar en welke laptops daar geschikt voor zijn. Mijn eisen zijn dat het League of Legends moet aankunnen op een gemiddelde niveau.
Verder is mijn budget +/- 500 euro.
Ik hoor graag een antwoord van iemand

Mvg,
Thijs
 
Moet het per se een laptop zijn? Voor dat budget is het namelijk beter om een desktop aan te schaffen, het beste in losse onderdelen. Dat komt omdat je voor dat budget geen redelijke gpu in je laptop hebt zitten.

Yuri
 
Hoi,

Het liefst wel, want ik wil hem graag kunnen meenemen tussen mijn ouders.

Mvg,
Thijs
 
Oke, je moet geen high-end gamelaptop verwachten maar ik denk dat deze een goede is dat rond jouw budget ligt.

Yuri
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen game laptop want Intel HD 4600 kaart, die is niet zo sterk dat je erop kan gamen. Als ik jou was zou ik voor een desktop sparen, voor €600 kan je meer dan met een laptop. Anders is helaas in jouw prijscategorie geen oplossing mogelijk dus zul je langer moeten sparen.
 
Zou je hem wel 2x moeten aanschaffen.

1x voor bij je Ma en bij je Pa. Dan heb je dubbele kosten. Maar deze laptop voldoet:
http://tweakers.net/pricewatch/357444/lenovo-ideapad-g505s-00892.html

Verwacht er niet te veel van, je zou de meeste spellen op Low-Medium kunnen spelen. Je moet vooral op de Videokaart letten bij een game laptop/pc
En als je toch een redelijke game laptop wilt, ga je richting 1000+ euro (Minimaal)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Wanneer je een "echte game laptop" wilt ben je boven de €1000,00 kwijt (minstens).
Zoals hierboven al gezegd werd is een desktop beter voor te gamen.

Wanneer je perse een laptop wilt moet je vooral letten op de videokaart en op het werkgeheugen.
Als videokaart zou ik bijvoorbeeld gaan voor een nvidia geforce met 1 GB.
Als werkgeheugen raad ik aan om 4GB of meer te pakken.

Ik zelf heb ook een laptop met nvidia geforce gt540, 6 GB ddr3 en intel core i7.
Ik heb hem gekocht voor +/- €650,00.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
hallo,

Maar de laptop die ik liet zien, zou wel kunnen om bijvoorbeeld LoL te spelen op een redelijk hoog niveau?

Mvg,
Thijs
 
Helaas niet vanwege de onboard videokaart. Het beste blijft toch een desktop zelf samenstellen voor dat geld. Maar als je perse een laptop wilt kun je het best nog even door sparen of onderzoeken op internet welke de beste videokaart heeft in jouw prijsklassen. Nogmaals lijkt dit mij dan wat: http://www.wehkamp.nl/elektronica/laptops/laptops/samsung-np355e7c-s05nl-laptop/C26_6F4_6F4_779096/?BC=BES&cm_mmc_o=PwlkblfCjCHkwLfyBEbgzCjC1z5fB5vNbEgtBuTyBfwyCjCII9i9x&cm_mmca1=15056-33FCB6BB-3545-4C09-80EC-C3454BBB5B49.

Yuri
 
Als je het alleen houdt bij League of Legends voldoet een Intel HD 4000 zelfs,
Maar wil je later ook nog wat andere spellen zou ik toch minimaal een GT740M/GT750M pakken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan