• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een gedeelte uit een code niet overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannesgk

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2013
hallo

ik heb het volgende probleem heb een exel bestand gemaakt met hulp van hier met meerder tab bladen
nu is mijn probleem het volgende
als ik op de invul blad in het gedeelte 7Ad alles invul neemt hij dit over naar twee tabbladen te weten cluster 3 en 7Ad
alleen wil graag dat als er in het kolom from een x wordt gezet dat dan het allen op het tabblad 7Ad wordt in gevuld is dit mogelijk

grt jannes

Bijlagen

De formule in kolom S van tabblad "Invullijst" aangepast, hopelijk is dit wat je zoekt.

Bijlagen

hallo wher

dit is wel zo iets als ik zoek alleen het haalt het ook weg bij tabblad 7Ad in het gedeelte back en daar moet het wel zichtbaar blijven

In dat geval kun je misschien best in tabblad "Invullijst" een extra hulpkolom aanmaken naast de bestaande (in kolom T bijvoorbeeld), die specifiek voor het gedeelte "Back" van 7Ad voorzien is, en daarnaar verwijzen in de formules in het gedeelte "Back".

wher
kun je me uitleggen hoe je dat bedoelt en eventueel een voorbeeld
grt jannes

wher
bedankt ga het uit proberen en in het orgineel zetten om te kijken of het totaal werkt
zoals ik het nu kan zien is dit wat ik bedoel alvast bedankt :thumb:
zal hier neer zetten als het hellemaal werkt en dan de vraag op opgelost zetten
grt jannes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan