Een gemene virus :S!

Status
Niet open voor verdere reacties.

streetdogg

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hallo iedereen,

ik heb een gigantisch gemene virus ik kan niet meer downloade dan loopt me internet vast als ik me webcam afsluit bij msn bijvoorbeeld loopt ie ook vast! .. ik heb een kennis die er wat meer verstand van heb als ik hij zegt dat het met een .exe in me geheugen te maken heb genaamd svchost.exe die staat 7x in me geheugen dat is aardig veel ik wil niet met me computer fromateren daar heb ik een hekel aan eigelijk !

Weet iemand de oplossing of het probleem?

Alvast bedankt voor je hulp ik ben morge avond weer online :)

dus laat de antwoord komen aub...!! dankkkkkjewel:confused::mad::p:D:thumb:

svchost.exe is geen virus.

Maar als je twijfelt dat je besmet bent met een virus, scan dan eens in de veilige modus met jouw antivirusprogramma.

Ik kan me voorstellen dat je wat in paniek raakt van een dergelijke veronderstelling maar juist de aller gemeenste virussen worden door antivirusprogramma's herkend en kunnen dus worden verwijderd. Zeg ons alsjeblieft welk antivirusprogramma dat je gebruikt en of je al een scan van het hele systeem hebt uitgevoerd. Zou dit programma niets vinden, installeer dan nog enkele (en ook anti add-ware en anti spy-ware programma's) en laat die ook een scan draaien. Er wordt altijd wel wat gevonden. Zo kom je er al snel achter of je een ernstige virusbesmetting hebt en hoe deze heet. Kan die niet verwijderd worden dan vindt je met de naam van het virus via Google mogelijk een oplossing. Misschien heb je wel helemaal geen last van een virus. Je zou tijdelijk met een andere browser kunnen internetten, bijvoorbeeld Mozilla Firefox als je Explorer gebruikt. Best mogelijk dat je het probleem daar niet hebt.

Hallo iedereen,

ik heb een gigantisch gemene virus ik kan niet meer downloade dan loopt me internet vast als ik me webcam afsluit bij msn bijvoorbeeld loopt ie ook vast! .. ik heb een kennis die er wat meer verstand van heb als ik hij zegt dat het met een .exe in me geheugen te maken heb genaamd svchost.exe die staat 7x in me geheugen dat is aardig veel ik wil niet met me computer fromateren daar heb ik een hekel aan eigelijk !

Weet iemand de oplossing of het probleem?

Alvast bedankt voor je hulp ik ben morge avond weer online :)

dus laat de antwoord komen aub...!! dankkkkkjewel:confused::mad::p:D:thumb:

Nee, svchost.exe is Geen virus. de svchost.exe die ongeveer 18.000K tot 30.000K gebruikt van je totale interne geheugen is je geluid.

Wat de meneer/mevrouw boven mij al zei. probeer in veilige modus je pc te scannen met een virus scanner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan