Een geschikt CMS voor een website over attractieparken

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Hallo,

Ik zou graag een website willen bouwen over attractieparken. Ik had een idee om een site te maken waarop bezoekers informatie kunnen vinden over attractieparken en de attracties. Zo zou ik bijvoorbeeld een soort directory willen maken met attractieparken. Gebruikers moeten eerst een land kunnen kiezen (het liefst zelfs van een kaart) en vervolgens in dat land een attractiepark ( ook het liefst van een kaart). Het is de bedoeling dat de bezoekers dan een overzicht krijgen van een park dat ze hebben aangedrukt, met o.a. locatie, openingstijden, meest bekeken attracties enzovoort. Ook moet elke attractie een eigen pagina hebben waar bezoekers zelf foto's/video's toe kunnen voegen en een attractie kunnen beoordelen. En het liefst zou ik de site zo willen maken dat ik niet voor elk park een apart menu moet aanmaken met bijv. openingstijden, attracties, locatie enzovoort, maar dat dit automatisch word gedaan.

Ik weet dat het een heel verhaal is, maar welk CMS kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je daarvoor het beste Xoops kan gebruiken.
Dat is een community builder en dan kan je ook nog dingen als fora en blogs eromheen bouwen.
Met Wordpress of BbPress alleen kom je er helaas niet, je ambitieuze plannen te zien.

Verder heb ik eigenlijk geen ervaring met Xoops, zijn er anderen die wel ervaring hebben?

Ik ben dan welliswaar bevooroordeeld maar ik raad je Joomla! aan.
Voor alles wat je wenst is er wel een component, module, plugin of anderzins een uitbreiding te vinden.

Ook kun je fora's, blogs, bestelsystemen, webwinkels, chatrooms en nog veel meer koppelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan