Een goede gratis webhosting gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockybag

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
27
Heey,

Ik ben op zoek naar een goede gratis webhost die zowel PHP ondersteund en MySQL.
Wie weet een goede? Het liefst in het Nederlands en wel betrouwbaar:thumb:

Wie kan mij helpen?

Groeten
 
Hier een lijst met veel te veel webhost bedrijven die gratis hosting aanbieden.

Ook wordt hier vemerld over advertentie's van het bedrijf en beschikbaar webruimte. :)

Free-Webhosts

bijv.
Review op x10 host
Reviewed on: 2007-11-27 - (IP: 99.240.x.x) - Rated: 10
X10hosting is great. I have been wanting to open a site for a while now, but couldn't find any reliable free hosts. I found x10 on google, and I am very pleased with what they have to offer, and the best part is that all this amazing stuff does not cost anything. Thank you, x10!



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hmm heb je toevallig nog een computertje over thuis. dan kan je ook gewoon zelf een servertje opzetten.
het voordeel daarvan is je hebt geen reclame op je site (waar ik persoonlijk een hekel aan heb als ik serf en ik zie reclame. op tv zie ik al voldoende:D)
voor een domein naam naar jou ip ben je dan ongeveer 5 euro per jaar kwijd (als je by lycos kijkt).
verder heb je ook al webhosting bedrijven die je website willen hosten voor bijna geen geld.
http://www.strato.nl/homepage/packages.html
tip. wil je geen lange wachttijden voor je site of geen reclame ga dan eens nadenken over dit bericht.
 
webhosting

Beste,

Ik verkoop webhosting met zeer hoge kwaliteit tegen een zeer lage prijs. Nergens anders vind je zo goedkoop Hosting + met deze kwaliteit. Neem maar eens een kijkje op C-Creator.be

Mvg
C-Creator team
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan