een goede pc om WoW Te runnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
...
verder is de samenstelling van lord goed kwa rekenkracht alleen dan zit je met een videokaart van niks (kun je nogsteeds niet je games goed spelen)

hmmm... dan maar afwachten tot morgen en kijken wat nou het bedrag is denk ik.. want een goede video kaart heb ik in dit geval wel nodig..

Check ook eens op marktplaats voor onderdelen dichtbij, er zijn best wel mensen die onderdelen verkopen vanwege upgrade die je wat goedkoper kunt krijgen. Wel werkend bekijken natuurlijk.

Een dualcore AMD 4800+, 2g en een 8800 gt zijn al meer dan voldoende om WoW te kunnen spelen op 1920x1080. En dat kost echt niet zoveel als je denkt en dan kun je ook op je gemak nog de dingen draaien die je nog wilt.

Ik noem maar een voorbeeldje VOORBEELD. En zo zijn er nog wel meer aardige aanbiedingen waar je mee uit de voeten kunt, een nieuwe 8800GT kost tenslotte ook nog maar 50 euro.

Laatst bewerkt:
Tja.. wel leuk allemaal, maar ik doe dat helaas nog niet met de pc.. dus weet niet hoe dat allemaal met ;) ben un og ff spotten naar pc's.. het is echt moeilijk kiezen :(

nee dat systeem is niks Intel GMA chip kun je totaal niet mee gamen
verder is de Core 2 Duo E5500 vaak te zwak om de meeste spellen te kunnen spelen

zoals ik al zij de samenstelling die ik voor je had gemaakt is een van de beste optie's waar je uit kan kiezen

maar als je daar geen gehoor aan wil geven is dat jou keuzen...

die hebben wij hem ook gegeven (kijk maar naar post van Riess VOORBEELD) maar blijkbaar geeft hij daar ook geen gehoor aan...

en die videokaart dan?
Naam grafisch subsysteem: NVIDIA GeForce GT220 met PureVideor HD technologie
is niet echt wat je noemt een kaart om mee te gamen het was all een budget kaart toen hij uitkwam

Het gaat om het idee, bij mijn voorbeeld is de grafische kaart niet zo goed maar zoals ik al vermelde een 8800gt draait dit met gemak, zelfs nog COD-BO op 1920-1200.

Hartelijk bedankt voor jullie snelle hulp! heb inmiddels een goede pc gekocht! top ding Echt bedankt!

Gr Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan