Een goedkopen game-pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoomKikker

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Hallo lezers,

Ik zou graag een nieuwe Laptop willen, maar ik weet nog niet welke.
Ik zou er graag mee willen gamen (minecraft, GTA IV, Need For Speed, Battlefield)
Weten jullie een goede keuze voor mij.

- Hij mag niet meer kosten als €600
- Hij moet een cijfertoetsenbord hebben
- Hij moet Windows 8(.1) hebben
- De processor moet goed zijn (ik weet niet zoveel van processors :( )
- Hij moet zonder lag kunnen gamen (voor mij hoeven het geen hoge graphics te zijn, eerder medium tot low)
- Hij moet rond de 500GB of meer opslagcapaciteit hebben.
- En liefst geen te klein scherm

Weten jullie er de ideale laptop voor mij ?

Mvg BoomKikker

dat is wel een laag budget als je een game pc wilt heb je minimaal €1000,- nodig voor die prijs kan je wel een pc kopen om een beetje mee te gamen maar je moet niet verwachten dat dat heel goed zal gaan je kan en spel zoals battlefield met maar 20fps spelen op low settings

Hoi,

Pc of notebook even voor in welke sectie hij geplaatst moet worden?

ik volg het niet helemaal meer bovenaan vermeld je dat je een nieuwe laptop wilt en nu een pc?????

nee totaal niet het heeft een intel pentium processor en dat is echt niks... en het is een geïntegreerde videokaart wat wel kan maar niet goed is als je er mee wilt gamen
ik zou toch wat door sparen als ik jouw was

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een redelijke goede maar de processor is niet echt geweldig maar volgens mij wel goed genoeg en acer laptops zijn niet bepaald de beste als het gaat om kwaliteit

ik zie net dat je een tweede topic heb aangemaakt voor het zelfde onderwerp blijf volgende keer gewoon verder vragen in het vorige topic en maak niet steeds nieuwe als het gaat om het zelfde onderwerp

Laatst bewerkt:
waarom kijk je naar een processor voor het spelen van games?
het is de videokaart die het werk doet

zeker als je games zoals battlefield wilt spelen...

geen van de genoemde laptops valt mee te gamen
wellicht net minecraft maar daar blijft het bij

Laatst bewerkt:
waarom kijk je naar een processor voor het spelen van games?
het is de videokaart die het werk doet

zeker als je games zoals battlefield wilt spelen...

geen van de genoemde laptops valt mee te gamen
wellicht net minecraft maar daar blijft het bij

Ja dat dacht ik eerst ook maar de videokaart is nog best wel goed voor die prijscategorie bijna even goed als een geforce gt 740M die je meer terug ziet bij de wat duurdere laptops
De nieuwste games kan je met de videokaart misschien net niet en misschien nog op low spelen maar aangezien zijn budget zo laag is denk ik niet dat hij iets beters kan vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan