Een grafische kaart tussen de 200 en 250 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter1997

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2010
Hoi,

Ik ben opzoek naar een goede grafische kaart om veel games mee te spelen op hoge kwaliteit.
Mijn budget is ongeveer 200 tot 250 euro weet iemand een goede grafische kaart voor mij?

Groetjes Wouter

HD7850

let wel op dat je voeding minimaal 500watts levert voor deze videokaart en dat je behuizing groot genoeg is!

Hoi,

Ik heb maar een 400 watt voeding zijn er ook nog andere mogelijkheden, het liefste wil ik een NVIDIA wegens 3d functie's

Welke 3d functies denk je specifiek te gebruiken van NVIDIA die ATI niet levert? Tenzij je specifiek iets met CUDA wil doen, maar dan moet je goed opletten want de nieuwste NVIDIA series zijn LANGZAMER in cuda operaties dan oudere.

400W kan eventueel wel passen met een 7850, maar erg afhankelijk van je processor en wat je nog meer in de PC hebt hangen. 500W is wel een goede richtlijn, maar je kunt vaak nog wel een beetje "proppen".

Hoi,

Als het kan wil ik natuurlijk de snelste grafische kaart voor dat geld.
3D is niet zo heel belangrijk de grafische kaart hoeft het eigenlijk ook niet te hebben maar het zou wel leuk zijn als het kan en CUDA ga ik denk ik ook niet gebruiken.

Nog even de eigenschappen van mijn pc die ik nu heb:

Asus p7h55d-m pro moederboard
Intel I3-530 processor
4 GB ram (gaat naar 8 GB)
1,5 TB Hardeschijf
Asus GT440 1020MB grafische kaart PCIe Grafische kaart (Komt dus een nieuwe voor in de plaats)
400W Voeding

Cooler master Elite behuizing

qua prijs die je gegeven hebt kun je net een gtx570 plaatsen. Het grote probleem is dat een 570 zeker niet gaat passen met je huidige voeding.

Een 7850 verbruikt bijna 100W minder en past in principe prima, met zelfs geld over voor een upgrade van je voeding mocht het toch niet helemaal lukken.

Ik denk dat je in de gegeven prijsklasse toch uit gaat komen op de 7850

De HD7850 is een chipset type. Je kan daar zelf een merk bijzoeken, ASUS, MSI, sapphire, etc., etc. Ik begrijp je vraag niet helemaal misschien?

Oke, laat ik de vraag anders stellen: is er ook een andere grafische kaart zonder een AMD want mijn vorige grafische kaart met een AMD is kapot gegaan dus ik wil liever geen AMD meer.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar de 560 kaarten zijn flink duurder en een stuk minder snel in de meeste games. de 560 verbruikt ook significant meer stroom (30% meer stroom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan