een gratis website gebruiken als server voor een game

• Onderwerp starter Onderwerp starter skyi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

skyi

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
hallo

ik vraag mij nu af als ik een gratis webstite heb kan ik die dan gebruiken als host
om een server voor een game te laten draaien (voor trackmania)

en als dat mogelijk is met welke gratis provider (of hoe dat dat noemt)
is dat dan het best?

alvast bedankt ;)

bedoel je een game server voor bijv. cod4 of een server voor een rpg bijv. terrorcrime

Als je een server voor een website hebt, kun je alleen een website draaien daarop, geen games (behalve browsergames zoals omerta of travian, want dat zijn gewoon websites)

dus met een gewoone website kan ik geen dedicated game server starten

met wat kan dat wel ?

Met een volledige dedicated server. Daar kun je alles op je draaien wat je draaien wilt.

Maar die zijn ook duur.

daar bestaan geen gratis versies van ?

edit: kan ik een "server" bij mij thuis maken (ik bedoel zoon server machien kopen)

edit2:ik heb thuis ook nog zo'n pc staan die ik nie meer gebruik kan die daar ook voor dienen?

Laatst bewerkt:
Ligt aan de specs van de pc; welke game wil je er op draaien, hoe snel is je internet thuis, en wat voor pc is het?

In principe kun je hem er wel voor gebruiken als de game er goed speelbaar op is en je internet verbinding goed genoeg is, maar het zal je verbinding niet ten goede komen, zeker niet als je hem publiek doet.

Als je er gewoon met wat vrienden afentoe op wil spelen, zal het wel goed komen.

je kan beter een server huren tenzij je glassvezel heb van upc.
meh, niet helemaal mee eens, voor de test en lol (met vrienden dus etc) kan je best je pc ombouwen tot een server-tje.

Then again, als je het publiekelijk wilt doen en het groots wilt uitpakken, zal je zeker een server moeten huren.

:thumb:

allesmaal bedankt
ik heb al iets gevonden na lang google

www.serverffs.com
daar zijn servers speciaal voor trackmania

maar zeker bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan