In Excel kom ik ergens niet goed uit hoe iets efficiënt te combineren
Ik moet 191 keer (in bijlage document rij "A") per project een zevental categorieën aanhangen (in bijlage document rij "B").
Nu heb ik dit geprobeerd met een macro, om alles onder elkaar te krijgen zoals in mijn voorbeeld in kolom I+J, maar lukt het niet erg goed.
Kan iemand mij helpen/uitleggen hoe ik efficiënt en snel 191 projecten x 7 categorieën onder elkaar krijg?
Zie voorbeeld in kolom I+J hoe het moet worden voor alle projecten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zonder dat ik straks een halve dag aan het kopiëren en plakken bent.
Gr Michiel
Ik moet 191 keer (in bijlage document rij "A") per project een zevental categorieën aanhangen (in bijlage document rij "B").
Nu heb ik dit geprobeerd met een macro, om alles onder elkaar te krijgen zoals in mijn voorbeeld in kolom I+J, maar lukt het niet erg goed.
Kan iemand mij helpen/uitleggen hoe ik efficiënt en snel 191 projecten x 7 categorieën onder elkaar krijg?
Zie voorbeeld in kolom I+J hoe het moet worden voor alle projecten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zonder dat ik straks een halve dag aan het kopiëren en plakken bent.
Gr Michiel