Een grote website starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
hallo allemaal,
ik wil een grote website beginnen.
Een website waar mensen vragen kunnen plaatsen die dan door mij wordt beantwoord.
maar ook met genoeg ruimte voor nieuws en mededelingen enz.
welke wegen moet ik bewandelen om dit te realiseren?
hoe kom je aan dat soort software?
gegroet kalm

reactie

wil je gratis software of betaald?
En wil veel vrijheid op je site. Neem je een hosting pakket voor een paar tientjes per jaar dan kan je vooruit. Alle gratis hostings vallen zwaar tegen.
Kijk ook even hier: http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=16 veel luidjes gingen jouw voor.

Laatst bewerkt:
reactie

Ik heb wel eens met Dreamveaver gewerkt + een boek uit de bibliotheek, natuurlijk niet de nieuwste versie want die staat daar niet. Een prog. als dreamweaver + boek werkt gewoon erg fijn, je kan rustig lezen en herhalen en er staan oefeningen in waar je veel van leert. Het leuke aan het kopen van een opmaak-programma voor websites is, dat je updates kunt krijgen. En vergeet niet: jouw site is voor lange tijd! Je koopt ook geen auto om er een paar keer mee te rijden.

je hebt nog niet echt ervaring met html? Of websites... Dan kan je het best je jezelf eerst verdiepen in html. Als je dan wat fout hebt (in dreamweaver bijv.) Dan weet je waar je het moet zoeken

website

bedank allemaal voor de info ik ga er mee aan de slag.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan