een hoop oplossingen gezocht..

Status
Niet open voor verdere reacties.

moes

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
66
hallo
bedankt voor het lezen alvast :)
ik heb sinds kort spyaxe van mijn pc verwijdert d.m.v. aso.nl
nu is mijn pc zeer traag geworden nu wou ik mijn systeem naar een eerder punt herstellen maar. ik kan alleen naar een punt herstellen in de zelfde maand waar we inzitten en laat mijn herstel punt nu in december zitten :confused: , daarbij heb ik ook problemen om java te gebruiken het is geinstaleert maar het heeft een probleem met de proxy instellingen en of activex is niet aanwezig indergeval ik snap het niet. ik heb ook het idee dat mijn pc aanzienlijk trager is geworden hoe kan ik dit oplossen????, en last but not least iexplorer reageert heel vaak niet meer heb iemand enig idee hoe ik dit een beetje kan recht brijen mvg ben
 
Als je op de pijltjes boven aan het kalendertje drukt bij systeemherstel, kun je maanden terug...
 
evengoed bedankt maar die pijltjes werken dus niet :(
 
Men zal je best nog wel een advies gegeven hebben ten aanzien van je beveiliging.
Dat zal wel goed zitten.

Maar nu.
Start eens op in veilige modes en ga eens Defragmenteren,doe dat 4 keer en kijk daarna een hoe het dan gaat
 
En leeg je tempmappen.
Laat AdAware of Spyboth Search and Destroy eens lopen.
Niets vertraagd zo als spyware.
 
bedankt bandit
maar wat bedoel je met, " men zal je nog genoeg adviezen geven ten aanzien van je beveilinging? ik heb hem 4 keer gedefragmenteerd een kleine vooruitgang denk ik, maar nu de rest nog.
 
Van af ASO welke Spy en AdWare progjes om de boel schoon te houden.

En ook doen wat Elisa zegt
 
aso is dicht vanwege ...................... ik wacht wel
 
Nou, ik zou maar niet wachten.
Wat je te pakken hebt voordat ASO weer open is, lijkt me wijzer.
Bovendien kan het best zijn dat die programmaatje alles verwijderen waardoor jij weer snelheid krijgt.
 
Er zijn er nog 2 open daar vewijst @buffy je zelf naar toe
Bleumedicine.be
zit ze zelf ook
En hackthis.nl
 
ben op bluemedicine gaan kijken, hackthis deed het niet thanx for reply
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan