Een ingevoerde tijd geeft een diploma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bol1952

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
In een oudere versie van Access (2003) had ik een berekening die als ik een tijd in gaf ik daar een bepaald diploma uit kreeg. In 2007 werkte deze niet meer ook in 2010 niet. Ik geef even een voorbeeld waar ik het voor gebruik. Als een kind bij ons een bepaalde tijd realiseerd bij het schaatsen ik deze ingeef in een formulier dan kreeg ik een bepaald diploma als antwoord. B.v. als ik een tijd ingeef tussen de 41 t/m 48.9 dan kreeg ik als uitslag diploma "SP". Weet iemand of het ook in een nieuwere versie mogelijk is. Zo ja kan iemeand mijn dan weer op weg helpen hoe ik dit moet opzetten, ik weet niet meer hoe ik dit in het verre verleden heb gedaan. Ik heb een voorbeeld bijgevoegd hoe wij het in het verleden hebben gebruikt.

Bijlagen

• Voorbeeld.jpg
    Voorbeeld.jpg
    30 KB · Weergaven: 34
Aan het plaatje alleen heb ik niet zoveel; normaal gesproken zou ik zeggen dat deze berekening ook in 2007 en 2010 zouden moeten werken; de versies zijn weliswaar een stuk minder dan 2003 (persoonlijke mening....) , maar dit zouden ze toch wel moeten kunnen ;)
Kun je de feitenlijke formule laten zien die je gebruikt? En heb je de landinstellingen eventueel aangepast? Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat de komma en puntkomma anders zijn ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan