een ipad of een android tablet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenvg93

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Ik wil een tablet kopen alleen weet ik niet welke.
Zelf zit ik te denken aan een ipad. vanwege de spelletjes en de in IOS5 icloud voor me foto's van me laptop direct op me ipad om ze te bekijken.

Of is een android tablet toch beter??? en welke dan.

asus eee transformer
deze is zeer mooi, vooral met docking station dan heb je 2 batterijen.
de externe aansluitingen zitten ook op je docking station wat zeer handig kan zijn.

ik zou voor android gaan, ook grotendeels omdat ik wat tegen apple heb. maar ik heb heel slechte ervaringen met apple, en android is makkelijker te bedienen, meer mogelijkheden. *Corrigeer mij als dit onjuist is*.

Zelf heb ik een dell inspiron duo, zelf de processor geupgrade. dat was namelijk het enige minpun, het draait gwn op win 7.... erg handig, en is ook nog eens een laptop...alleen best duur, en aangezien je naar een tablet op zoek bent heb je waarschijnlijk niet zo een groot budget in gedachten....

suc6
Ginojo

IOS (de ipad) loopt ver voor kwa games en apps. zelf vind ik dat de ipad ook veel gebruiksvriendelijker is. Een android tablet heeft wel meer opties (denk aan widgets en dergelijke )

Persoonlijk zou ik voor de ipad gaan als ik jou was.

ik heb een asus eee pad transformer in mijn bezit en ik ben er zeer te vreden over met name omdat de batterij gewoon lang mee gaat en ik dus de dingen die ik normaal op mijn smartpone deed zoals angry birds en internetten, dat ik die nu dus op die eee pad doe.
Ik heb hem nu nog zonder docking, maar zo gauw deze ergens los te koop is ga ik hem halen.

sorry voor de late reactie ben even op vakantie geweest. ik ga denk ik toch voor een ipad gezien het aantal apps en games dat voor ios verkrijgbaar is in vergelijking met android

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan