• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een keuze maken uit list nadat ja wordt aangevinkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart1981

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Bekijk bijlage test.xlsWederom ben ik weer wat aan het stoeien met excel en loop weer tegen een uitdaging aan.

Na de hulp met code voor checkboxen is het me ook gelukt om bij het aanvinken van "ja" of "nee" een inhoud (lees statische tekst) aan een bepaalde cel te geven. Bij ja verschijnt de tekst, bij nee verdwijnt deze weer.
Zie ook bijlage.

Nu wil ik in plaats van een statische tekst, een keuze kunnen maken uit een "list"

Hoe moet ik dit in code weergeven of op welk trefwoord moet ik zoeken om verder te komen.

Bedankt alweer voor de moeite.

Hallo,

Ik ben zo vrij geweest om je bestandje aan te passen,
kijk maar eens wat je ervan vind

Met vr gr
Jack

Bijlagen

In excel 2010 werkt het nu idd.
Alleen de nieuwe uitdaging is dat excel 2003 op het werk draait!

Het werkt nu wel, alleen de text die in de list/combobox komt te staan heeft een afwijkend lettertype in excel 2003.
Het is vetgedrukt en de letters staan dichter op elkaar. Is dit een bekend probleem of een kwestie van een instelling aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan