Een launcher maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kantersjojo

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Een game launcher maken

goedendag iedereen.

Ik ben op zoek naar een guide of wat dan ook waarmee ik dit kan maken:

Een launcher, dat als je het opent, op het begin een internet pagina laat zien (dus dat dat in die launcher zit en niet gewoon internet opent)

maar dan moet het een gedeelte van die site laten zien (In dit geval dan een security code om op een spel te stemmen)

als je dan die code in heb gevoert en op bijvoorbeelt "Play" drukt dat hij dan in de map waar het programma zich bevind MIJNSPEL.exe opent en tegelijkertijd dat stemmen doet.

ik denk dat het op het einde wel met een .bat moet lukken zoals
"start MIJNSPEL.exe" en dan opslaan als .bat maar om dat programmatje te maken heb ik jullie hulp echt heel hard nodig.

zo moet het er dan ongeveer uit komen te zien.
1128565.html

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1128565.html

En dit is hoe die site er dan normaal uitziet (MAAR IK WIL EEN ANDERE SITE NIET DEZE ERIN HEBBEN)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1128594.html

ps. als iemand in een gekke bui is en dit voor mij zou willen maken, zou je het dan wel zo willen maken dat ik de namen en site enzo allemaal kan veranderen =D

Heel erg bedankt alvast

Joey.

Laatst bewerkt:
het mag egt gewoon heeel simpel zijn hoor mensen

gewoon een plaatje ofzo waar je op klikt dat je dan op vote klikt thats it en dan dat het maplestory.exe start =D:thumb:

Zo'n launcher wat je in het eerste plaatje wil maken kan dat in Visual Basic!
Een vote system weet ik niet maar, als je al een vote system hebt kun je 2 oprdrachten in de button stoppen:

- Vote!
- Open Maplestory.exe

P.S Lang verhaal waar eigenlijk niet veel instaat (Erg ingewikkeld uitgelegd)

Maxuploader:D
Veel Suc6

:thumb:
Zo'n launcher wat je in het eerste plaatje wil maken kan dat in Visual Basic!
Een vote system weet ik niet maar, als je al een vote system hebt kun je 2 oprdrachten in de button stoppen:

- Vote!
- Open Maplestory.exe

P.S Lang verhaal waar eigenlijk niet veel instaat (Erg ingewikkeld uitgelegd)

Maxuploader:D
Veel Suc6

Lol oops ... alsnog bedankt maar ik ben al klaar xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan