een locatie van een mobiel(persoon)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Hallo lezers

ik heb een android telefoon(LG GW620).
ik wil graag weten waar bijvoorbeeld mijn vader is.
ik ben thuis en mijn vader is ergen anders buiten huis en ik wil weten waar hij is bv.
ik heb een gps en zo.
ik heb gehoort dat je die persoon op nummer of zo kan vinden, maar ik weet niet hoe.
weet niemand hoe ik dat kan doen. ik heb wel telefoon nummers van die personen.

als het een app is welke app is dat dan.
ik zoek op google maar ik krijg niet wat ik zoek.

alvast bedankt

Rino26

Trackr zou het wel eens kunnen zijn.

die is niet voor mijn mobiel.
en volgens mij helemaal niet voor android.

hier kan ik geen personen mee vinden.
dit is gewoon een soort navigatie.

Kan niet ( wel als je bij een provider zijn laatste GSM mast aanmeldingen kan ophalen ).
Je vaders telefoon zal een tooltje moeten hebben waarmee hij zijn positie ergens upload, die kan jij vervolgens lezen.

Ik heb ooit een dergelijk tooltje geschreven. Maar dat werkt alleen als je het op de telefoon die je wilt traceren installeert.
Alle andere opties zijn alleen voor providers en politie weggelegd.

Dat is'm nou net. Je kan niets doen zonder medewerking van de tegenpartij.
En als je de medewerking wel hebt kan je bijvoorbeeld Google Latitude installeren en de gegevens met jezelf delen : www.google.nl/latitude

maar ik heb wel eens hehoort dat het ook zonder medewerking van die person kan. via telefoonnummer of zo.

Het kan inderdaad, maar alleen via telefoonmast gegevens welke alleen voor providers en politie beschikbaar is. Jij en ik kunnen niet bij die gegevens.
Zo doet politie ook bijvoorbeeld 3punts metingen om daders op te sporen. Zelfs zij kunnen maar tot de middelpunt van 3 masten nauwkeurig gaan.

oke ik dacht dat er een app was of zo. dat ik een keer hoorde maar jij zegt dat het niet kan dus jammer.

probeer deze maar eens.

er klopt niks van.
typ ik mijn nummer in en krijg ik gewoon een plaatje. en ook bij mijn vaders nummer hetzelfde.

Hoi Rino26,

Je hebt zeker nog geen engels op school.
Als je namelijk het stukje software verder zijn best laat doen dan zie je opeens just kidding.
of wel...gefopt.
Deze software bestaat dus niet, het enigste wat werkt is trackr helaas nog niet voor android maar daar is men mee bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan